Hvordan ligger dere ann hjemme???

Linka

Gift med forumet
Her er senga og vugga fult pådekket og med plast over, klærne er vasket, strøket og lagt i skapet, gulpeklutene er i stellekommoden og babyproduktene er i skuffen klare til bruk. Sykehusbaggen er halvferdig da. Litt treg der.

Må ut og kjøpe bleier og smokker til gullet, pluss at bilsetet skal monteres i tilfelle det skjer noe. Har kjøpt Akta Graco Autobaby 2 med base så det er bare basen vi setter inn nå.

Hvordan ligger dere andre ann i hjemmet??????
Klemmer

Har ting stort sett stående i kjelleren (bor på loftet)
Har sendt bilsetet med mamma'n min (skal føde der DE bor) og monterte både setet og basen (har også actagraco autobaby med base) i bilen deres, men det er jo fort gjort både å montere og demontere igjen, da [;)]

Litt klær og sånn er pakket i sykehusbagen, men har ikke den helt store samlingen med barnetøy ennå.. får tidsnok det, etter hva jeg har hørt[;)]

oisann.. ikke kommet langt i det hele tatt jeg. Har nok med å rydde,sortere og kaste etter oppussinga. Har kjøpt madrass da [:)]. Dyner,seng,vogn osv har vi, må bare hentes litt her og der. Klær skal jeg ikke ta opp og vaske før jeg har fått opp kommoden. Må bare bli ferdig med ryddinga. Så skal jeg vaske og bake til jul.. Men så har jeg 8 uker igjen også da [:)]. goood tid... Det hetes at man som regel får masse energi mot slutten, så får satse på å gjøre masse da... [:D]

Har det meste i hus nå!! Eneste jeg trenger å kjøpe er bleier tror jeg. Vasker klær til den store gullmedalje for tiden:) Barnerommet er også snart ferdig:) Deilig å bli ferdig før jul da legen trodde gutten ville komme før termin 21 januar.

Jeg har vel det meste i boks, men ingenting er montert ennå..av seng eller stellebord. Samboern skal fikse dette mens vi er på sykehuset;) Har kjøpt bittelitt klær, men vil vente med resten til jeg vet hvilket kjønn det er. Bør vel skaffe meg noe i str 50....for buksa jeg har kjøpt til hjemturen fra sykehuset er i 56....

Har ikke bleier.... [:)] kjøpte olje, såpe, lotion, pudder og zinksalve i går. Må nok gå til innkjøp av mer kluter, og myke håndklær. Og "spy-filler".... [&:] likevel tror jeg alt er i boks!

Her er det meste på plass, mangler litt små ting til bebisen som noe tøy og bleier...osv. Her på sykehuset får vi med en toalettmappe til bebisen når vi drar hjem, med kremer og alt en trenger så det gidder jeg ikke kjøpe.

Kjenner at jeg kan få litt sånn små panikk innimellom når jeg tenker på om alt er klart. Tror jeg har gått igjennom tingene alt for mange ganger. Det er jo ikke krise om det er noe en har glemt?!?!

Nei, pappa'n kan vel handle litt mens vi er på sykehuset???! DÈT må han vel klare???? [:D] og butikkene har jo snart døgnåpent, og bleier har de på bensinstasjonen, så ingenting er krise!

Jeg har vasket opp alle klærne da, og alt utstyr er i hus, men ellers har det stoppet opp. Har mer fokus på jula nå...

Mangler enda litt. Må få kjøpt litt mer klær men finner ikke så mye jeg liker.
Får ta meg sammen en dag [;)]

Syns det er vanskelig å vite hva slags tøy bebisen trenger jeg....føler at all sunn fornuft har forlatt hjernen min, ekkel følelse...he he[8D]

Tenker hele tiden på at det er noe viktig som jeg må ha, som jeg har glemt.
Glemmer ting hele tiden føler jeg[&:]

Godt og se at det er flere som har gjordt seg mer klare. Handlet inn bleier og smokker idag og pakket resten av sykehusbaggen min.

Det eneste jeg mangler er sjampo og balsam til sykehuset.

Klem

Back
Topp