Hvordan ligger dere andre ann med vekta?

Ja, 40 kg ble tungt!!! Og siden det har jeg vært overvektig, ikke klart å fått de av meg.. Gjennomsnittet er vel ca 12,5 kg.
 
De første ukene gikk jeg ned det siste kiloet jeg hadde igjen fra forrige svangerskap. Nå i uke 19 har jeg gått opp 2, så er nå i 1+. Men sånn var det sist og, det var rundt halvveis at kiloene begynte å komme.. 17-18 totalt da!
 
Utgangspunket mitt er skarve 52 kilo og i forrige svangerskap gikk jeg opp 30 kilo!! Og mistet alt et par uker etterpå...
I uke 19 har jeg lagt på meg 2 kilo og jubler! :) :) Legen min også,for det var en vanvittig påkjenning for kroppen å legge på seg så mye og så miste alt så fort.. Det tok 2 år før kroppen og innholdet klarte å stabilisere seg :O

Hvorfor jeg la på meg så mye er det ingen som vet,for kostholdet var sunt og normalt...
 
gått opp en kilo, sist svangerskap hadde jeg lagt på meg 9 kilo på denne tiden og gikk opp 30 tilsammen. krysser bare det jeg har for at det ikke skjer igjen.
 
Er på minus 3 kg nå, men er ikke bekymret. Gikk ned 6 kg sist, og holdt meg der hele svangerskapet. Så lenge babyen vokser, er det ikke farlig:-)
 
er 18+2 og gått gikk ned 5k de første 10 ukene, men nå står jeg på stede vil, 60k. La på meg 30 sisst, og de kom etter 5 mnd...
 
veide 80kg før svangerskapet, har gått ned 9kg, men når eg var på kontroll på mandag så hadde eg gått opp 1kg.... er i uke 17 no......

tidligere svangerskap har eg lagt på meg rundt 25kg.....
 
Back
Topp