Hvordan ligger dere an?

Moni81

Flørter med forumet
Hei jenter:) Da har sambo å jeg ryddet, kastet og vasket i huset for å klargjøre til vår neste prins. Alt av utstyr, klær osv er klargjort så nå mangler vi bare madrassen til vuggen så kan han bare komme:) De er utsolgt over alt her i område (Sandnes/Stavanger) men Barnashus venter inn rett etter påske. Hvordan er d med dere? Ååååh som jeg gleder meg til å hilse på "fotballspilleren" i magen <3 beklager mangel på mellomrom, skriver fra mobilen..>

så deilig å få ting på stell da :) her er også alt på stell, men mangler seng til storebror som vi skal kjøpe til uken slik at prinsessen kan arve grindsengen :) ellers så mangler jeg bare bleier og litt ting til meg selv til barsel oppholdet. 

Hei!
Her er det mye igjen - det føles sånn. Men skal prøve å få unnagjort litt i ukene framover. Håper jeg! Vogna er på loftet i garagen så den må få komme ned og fiksa litt på. Skru sammen sprikel seng og få kjøpt en overmadrass til den. Leite etter bunnen til vogga og madrassen til denne. Få sortert  litt klær osv. Kommer meg vel i mål - håper jeg :)

Skal få fraktet stellebordet hit og montert bilstolen og satt sammen vogna, og så er det noen småting igjen. Må handle inn litt flere laken og se hvordan det står til med dynetrekk o.l. men det meste er klart.

her er det også masse igjen.. fikk flyttet alt rot og møbler ut fra bebi rommet i dag.. ikke at det er så viktig.. for rommet blir nok stående tomt de første mnder... skal dille litt der inne med sprinkelseng og sånt... tenkte kanskje jeg snart skulle pakke en fødebag snart også.. selv om det jo er lenge til... 

ellers er vogna på hobby rommet...... klær og slikt har jeg ikke begynt på enda... jeg har ikke kjøpt et eneste plagg til litjen... men har fra forrige.. 

skal vell kanskje kjøre det en runde i maskinen... vi har kjøpt skap til det rommet.. men det har vi ikke skrudd sammen enda, det står i flatpakk.... madrasser og slikt er heller ikke på plass enda.. men bilsete  er klart... ellers tar vi det som det kommer... 

alt jeg kjøpte før fødsel sist ble litt sånn rart og ubrukt når snuppa først kom.. jeg vet jeg skal ordne noen hvite omslagsbodyer og strømpebukser... det er vell alt jeg trenger de første ukene.... og luer... ELSKER luer....... 

Har det meste på stell, tror jeg...
Må kjøpe ny overmadrass, bleier, engangs ammeinnlegg, må vaske et lammeskinn, fikse litt på vogna, så tror jeg at jeg er i mål! :-)

Her har det meste vært på stell i noen måneder, men har noen småting igjen som jeg holder på med nå. Kan få arvet en stellekommode med badstamp å ha på badet. Hadde egentlig bare tenkt å ha en stellematte på vaskemaskinen, men siden vi ikke har badekar så kan nok det være greit med en innebygget badestamp i begynnelsen tenker jeg (sånn med slange i, tenker vi kan ha den rett ved siden av dusjen og sluk slik at den blir lett å fylle og tømme).

Ellers så lurte jeg på om jeg bør vaske trekket på bilstolen. Den er ny, så tenker egentlig det burde holde å vaske lett over det med en klut? Og så skal vi ha en lekegrind i stuen, men vil ikke sette den opp enda da det er noen uker til termin enda.

Har forresten et tips til madrass til vugge/kurv. Jeg kjøpte en enkel og billig på ikea som jeg klippet til: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10150287/, bruker halve i en kurv og den andre halve i en slyngevugge som jeg holder på å sy. Den er ikke så veldig tykk, men tror den holder til de små. Skal dessuten ha lammeskinn oppå :) Til lekegrinden som er 80x80 kjøpte jeg denne: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60213447/ som jeg også skal klippe til (mye billigere enn å kjøpe matte som hørte til).

Alt utenom bilstol er i hus, noe fremdeles flatpakket.. Sengen må justeres noe, får ikke plass til 120 cm seng der vi skal ha den, men skal kappe av 20 cm, og skru den sammen. Og da kom jeg på at jeg mangler madrass til sengen. Ellers tror jeg det meste til babyen er i orden. Mammaen trenger noen nye amme bh er og ammeinnlegg før hun er klar for fødsel.

Deili at alt er på stell...

Her er alt på stell ja.....mangler stelleprodukter og bleier,tenkte å handle det inn til uka:)
Eller så er alt klart:) 

Back
Topp