hvordan ligger dere an til jul?

kkaasa

Elsker forumet
Ja....
hvordan ligger dere an, iht. vasking,innkjøp,gaver,baking ol??

syns jeg jeg aldri blir ferdig jeg...

ferdig

Litt baking og vasking igjen ellers er jeg ferdig med alt[:)]

Har bare ett par julegaver igjen, men vet hva jeg ska ha, så det er bare å få kjøpt det liksom[:)]... Jeg har hele underetasjen igjen å vaske, å den inkluderer store badet og rommet til ungene, pluss en stue og gang... Men har i hvertfall fått tatt vegger, tak og skaper på det badet... Uff.. sent ute i år ja [X(]

har vasket det jeg orker, og gubben har tatt seg av bakingen [:)]
noen få gaver igjen å handle, men ellers i rute [:)][:)][:)]

Har ikke kjøp en eneste julegave enda[&:]

storrengjøring er ferdig, men skal støvsuge, tørke støv og vaske over gulvene minst to-tre ganger før selveste julaften tenker jeg...:) er så og si ferdig med julegavene, skal bare handle inn ost og kjeks og druer og fin sjokolade til et par vennepar som får vin av oss imorgen, og så har vi alt matinnkjøp igjen!:/ men ligger sånn tålig greit an. får besøk av familien min fra imorgen til tirsdag, og svigers kommer tirsdag, så må nok gjøre en del ting idag og ikveld, men er så kvalm nå, så må sitte her og glooo litt....:) pynter treet ikveld da:)

Ferdig med julevasken, men må friske opp no på mandag/tirsdag (støvsuge og vaske over golva igjen + badet).
Ferdig med julegaver! [:D]
Ferdig med dei julekakene eg hadde tenkt å lage [:)]

Gjenstår å bytte ut den lilla adventspynten med den røde pynten + finne og hogge juletre [:)] Og det er jo berre KOS! [:D]

Kjøpe litt ferskvarer og gnukke over gulvene på tirsdag Ellers er alt fiks ferdig [:)]

Har bare igjen å pynte juletreet [:D][:D] på onsdag!

Ja pluss at jeg må jo prøve å lage de fine lysene det er egen tråd om, blir bonusgaver på hele familien (hvis jeg klarer det da[8D])

Må få kjøpt juletre, er vel det som mangler.
Og så skal jeg vaske over gulvene igjen, selvom jeg gjorde det tidligere idag. [:)]

har pappa sin gave igjen, og ikke aner jeg hva jeg skal kjøpe [&o] ellers er kåken vaska og pynta. imorgen tenkte jeg vi kunne bake pepperkaker .. og på tirsdag sandnøtter. mer blir det ikke i år [:D]

jeg har bare baket 2 julesorter og pyntet litt siden vi skal være borte helle julen og nyttår..
Julegavene er jeg endelig ferdig med, svigermor vasket kjøkkenet mitt igår, nå holder jeg på å pakke og styre mens alle er ute, så når jeg er ferdig med det skal jeg bare rydde og vaske litt stua så er jeg

FERDIG!!!

Har 2 gaver igjen som blir kjøpt i morgen.
Vaskinga er jeg ferdig med så nå mangler bare treet som kommer inn i kveld[:)]

vaske gjeste rome,re opp gjeste sengene,ryde ganga stua kjøkene(daglige rote å ryde vek all jule laginga ferdig me det i dag)pake inn gaver,vaske over gulv,bake,handle inn julematen...og bret e 6maskiner me klær å lege på plas..å skal ferdig te tirsdag/tidli onsdag mora,mamma å di kommer onsdag kveld

Dårlig...
Eller, baker ingenting, så den er jo grei.
Julemiddagen er delvis i boks.
Pakker er ikke ferdig og julevasken langt derifra.

Har igjen 4 pakker og litt baking...

Jeg kom i julestemning for et par timer siden, så jeg begynner snart[;)]
Skal bake litt, og så er det jo alltid rydding og vasking.
Men har ikke noe religiøst forhold til "julevask", så det er mest støvsuging, støvtørking og gulvvask det er snakk om (og det gjøres jo med jevne mellomrom uavhengig av om det er jul eller ikke).

Har med vilje ikke bakt noe særlig før nå, for da hadde nok mye vært oppspist allerede.

Og så har vi et par gaver igjen, men vet stort sett hva vi skal kjøpe

Back
Topp