Hvordan ligger babyen?

Kulenr3

Glad i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Uke 33 i dag, og akkurat nå ligger hun i tverrleie. De andre to lå med hodet ned godt for fødsel, så håper nå hun her og finner ut av det til slutt.

Men hører de kan fortsatt snu seg når man har født før, helt frem mot termin da..

Hva har dere fått beskjed om?
 
Jeg fikk beskjed om at han lå med hodet ned idag, mest sannsynlig (‘jeg kjenner noe hardt her nede’ sa jordmor), men jeg føler han ligger på tvers. Enten det eller i en utrolig rar posisjon med beina ut på min høyre side, rumpa og ryggen øverst midt på og da hodet ned i bekkenet. Får det ikke til å stemme :wacky: er 33+0
 
Jeg fikk beskjed om at han lå med hodet ned idag, mest sannsynlig (‘jeg kjenner noe hardt her nede’ sa jordmor), men jeg føler han ligger på tvers. Enten det eller i en utrolig rar posisjon med beina ut på min høyre side, rumpa og ryggen øverst midt på og da hodet ned i bekkenet. Får det ikke til å stemme :wacky: er 33+0
Min er bekreftet til å ligge med hodet ned, føttene ut på venstre side og rompa som ofte stikker ut ca midt på magen. :hilarious:
 
Min ligger med hodet ned, ryggen mot høyre, rompa opp og ut i midten av toppen magen og føttene sparker mot min venstre side. Det hender seg han flytter seg over til venstre side, men det er en uke siden sist han gjorde det. Er 35+5 idag.
 
Hodet laaaangt ned. Så å si festet i følge JM i dag 36+2.

Ryggen på min venstre side. Stumpen midt på og beina på høyre siden av magen :happy:
 
Uke 34 + 6, og hun ligger med hode ned , vært på ultralyd og fått det bekreftet :woot: Beina og rompa der i mot fyker rundt alle veier , blant annet suttet hun på en tå på ultralyden :Heartred
 
Ligger med hodet nede. Å så bytter den på hvilken siden den ligger med ryggen :)
 
Ligger med hodet ned og det er festet
 
Har ligget med hodet ned i flere uker. Om det er festet vet jeg ikke, det får jeg sikkert beskjed om hos jordmor i morgen :rolleyes: Men føler han romsterer mye fra side til side, så det er kanskje tegn på at det ikke er festet? :p
 
Hodet er ikke festet fikk jeg vite hos jordmor i dag. Men hun sa han lå godt ned i bekkenet :happy: 36+1
 
Hodet ned, ryggen på min høyre side, rompa oppe over navelen og beina på venstre side. :happy: usikker på om han har festet seg, for det glemte jeg å spørre om. :hilarious: Men ingen sjans for at han snur seg rundt ihvertfall.
 
Ligger på skrått her, men jordmor henviser ikke før uke 37. Kan fortsatt snu seg :)

Samme sa hun til meg. Er bare 34 uker nå, så de skulle se an på 36 ukers-kontrollen. Fortsatt ikke snudd seg, så ultralyd og evnt snuforsøk. Regner jo med de må snu seg ene eller andre veien. Svært uvanlig med tverrleie sa hun :happy:
 
Back
Topp