Hvordan lever/levde dere i rugetiden?

Rosa på ball

Glad i forumet
Er/var det spesielle hensyn dere tar/tok - noe dere ikke gjorde/gjorde?[:)] De sier jo at man skal leve som vanlig, men det er sannelig ikke så lett. Forrige gang levde jeg som vanlig, gikk turer med hunden i skogen osv. Denne gangen har jeg bestemt meg for å ta det helt med ro, gå rolige turer og ikke stresse i det hele tatt.

Dette har sikkert vært oppe maaange ganger, men orker ikke lete gjennom for å se om jeg kan finne noe svar[:)]

Takk alle kloke damer for at dere finnes[:)]

jeg startet med 50% sykemelding i 1uke el 14 dager så ble jeg sykemeldt 100%...tok livet veldig med ro,dette va i juletiden så jeg styret litt hjemme og handlet julegaver[:)]
var ute på turer med voffsen vårres,korte turer...!!![:)]

Jeg lever som normalt,men har gått noen lange turer[:D][:)]
Men jeg stresser ikke da,koooser meg[:)]

Noen som har tips på hvordan man OVERlever rugetiden,tiden går jo såå seint[:-]:-P

Jeg og levde som normalt. Trente ikke hardt, men gikk turer hver dag og bare koste meg. Spiste ananas og tok fotbad 1 gang.. hihi.. For å få tiden til å gå fant vi på mye hyggelig. Vennebesøk, ute å spiste, kino ol. Det å være i jobb gjør jo sitt til at dagene gikk fortere syntes jeg da..

Jeg trente som vanlig og gikk i vanlig jobb (100% stilling).
Bestemte meg for og ikke ta hensyn,men bare leve som normalt...
Sluttet og røyke i forkant da.. [;)]

De første forsøkene så satt jeg nesten helt i ro, var redd for at eggene skulle dette ut, hihi. Men det siste forsøket så levde jeg mer normalt, dro i stallen til hesten min, men gubben gjorde de tunge tingene. Fikk jo napp da, men datt desverre ut etter noen dager [:(] Men de sier jo, lev normalt, får sirkulasjon i kroppen[:D]

Takk for svar alle sammen.. Jeg tenkte jeg skulle prøve "oppskriften" din Serene, ta det med ro, små turer med hundene hver dag, ikke stresse, er sykemeldt, til akupunktur i morgen, og prøve å dagene som de kommer..

Klarer ikke huske fra sist gang hvordan jeg følte meg, men kjenner nå at jeg er mer spent og litt "smådeppa" over gårsdagen. Satser på at humøret stiger utover uken, skal bl.a. hente ny bil og det blir koselig[:)]

*Løper inn og leser dagboken til Serene*[:)]

Levde helt normalt. Drev til og med med flytting (ikke tunge løft da)
Tok 1 dag av gangen og det funket for meg..

ORIGINAL: Rosa på ball

Takk for svar alle sammen.. Jeg tenkte jeg skulle prøve "oppskriften" din Serene, ta det med ro, små turer med hundene hver dag, ikke stresse, er sykemeldt, til akupunktur i morgen, og prøve å dagene som de kommer..

Klarer ikke huske fra sist gang hvordan jeg følte meg, men kjenner nå at jeg er mer spent og litt "smådeppa" over gårsdagen. Satser på at humøret stiger utover uken, skal bl.a. hente ny bil og det blir koselig[:)]

*Løper inn og leser dagboken til Serene*[:)]

Jeg levde som vanlig jeg, etter den værst ømmingen var over så var jeg ute å red på hesten også [:)] men man må gjøre det man føler for selv. Jeg følte meg trygg på det jeg gjorde, men skjønner at noen vil ta det roligere også [:)]

Hvorfor er du deppa fra i går da? Mange egg fikk du satt inn?

Back
Topp