jeg lurer litt på hva det er mannen din ikke kan gjøre... er det fysisk aktivitet han ikke klarer? er du helt sikker på at det ikke finnes NOE han kan gjøre?
har du mulighet for å få noe annen jobb der du tjener bedre eller en ekstrajobb?
kan dere be om renteutsettelse på noen lån?
Han har fått en kronisk tarmsykdom, noe som gjør at han tilbringer sine fleste våkne timer på toalettet. Det lar seg ikke kombinere med noen form for jobb eller aktivitet.
Han skal nok bli operert etterhvert, men bra blir han aldri. Kanskje han kan leve med litt mindre smerter og ørti doturer i døgnet.
Vi har allerede avdragsfrihet på lånet, mer enn det kunne de ikke hjelpe oss. Jeg er stadig på jakt etter jobber, står nå oppført i alle vikarbyråer som finnes i tillegg til NAV og Finn.no sine cv-baser...
Huff, STAKKAR! :( For en fæl ting å få....
Jeg har biiittelitt vondt i magen i dag og synes jeg har det helt jævlig, kan ikke tenke meg hvordan det er å ha magesmerter hele tiden, man blir jo helt invalid av det...
Håper han får det litt bedre etter operasjon da.
Hvilken sykdom er det om jeg får spørre (over gjennmosnittet interessert i sykdommer for tiden:P)
Kommer han noen gang til å kunne jobbe igjen?
Det er synd at man må slite økonomisk når man får sånne sykdommer... som om det ikke er nok med smertene. De blir iallefall ikke bedre av at man har økonomiske bekymringer i tillegg.
Men det er vel et eller annet med at det skal lønne seg å jobbe, selv om man ikke kan... forstå det den som kan. Er vel mange som utnytter systemet dersom det blir for mye å få. Jeg mener at man i enkelte tilfeller bør få litt ekstra hjelp, sånn som i deres tilfelle.
Det må gå an å skille mellom de som snylter og de som virkelig ikke kan jobbe whatsoever.