Haha, jeg er så gammel at da jeg var liten så lekte vi med steiner og pinner - hihihi!
Vi hadde massemassemasse lego, og playmo. Jeg ønsket meg veldig en Barbie, men vi hadde ikke råd til de ekte, så jeg fikk sånne med ledd, men de kuuleste kidza i gaten var jo de som hadde ekte Barbie. Så reiste vi til England i bryllup da jeg var sju, og da kjøpte jeg en EKTE Barbie. Hun hadde selvsagt en fantastisk ballkjole. Den tror jeg at jeg har enda [:D] på loftet et sted! Min lillesøster fikk selvsagt ikke lov å røre min Barbie. Hun kjøpte seg en Ken tror jeg, men Barbie var jo MYE finere!
I lego så fikk vi, både jeg og min søster borger til jul et år. Jeg fikk løveborgen, og min søster fikk ørneborgen. Stakkars den som trodde det var en viss rettferdighet i at vi fikk hver vår - Løveborgen var jo MYE finere enn Ørneborgen, blant annet med en sånn vindelbro som man kunne sveive opp og ned og opp og ned. Jeg tror ikke søsteren min har kommet over ENDA at jeg fikk den fineste borgen og hun ble liksom avspist med en sånn drittborg (syntes hun da, og jeg fyrte selvsagt godt oppunder).
Ellers så lekte jeg og min søster mye med hverandre. Og før vi flyttet da jeg var sju og et halvt så hadde vi mange felles venner som vi lekte sammen med også. Blant annet oppe på loftet i bygården vi bodde i da. Etter at vi flyttet så fikk jeg liksom mine egne venner som jeg helst ikke ville dele med henne. Da fikk vi også hvert vårt rom, hadde delt frem til da, så det var mye lettere å ha vennene for seg selv, jeg kunne jo lukke og låse døra! Fra da av så lekte jeg med Barbie i smug med en venninne, men offiselt så var det for barnslig å leke med sånt. Så det var vel ikke så mye leker lenger etter at jeg ble åtte-ni år, da ble det klubber og sånn, og uteleker og ring på spring og sånn. Og selvsagt tv-spill hos de vennene jeg hadde som hadde sånt. Vi hadde ikke TV engang fra jeg var åtte til jeg var femten. Så når TV2 begynte så måtte jeg gå på besøk til venninnen i naboleiligheten og se på Baywatch. Men det var jo mye senere. Også var vi masse barnevakt, og trillepiker - det var stas. Og hundevakt. ("Dingdong - kan jeg få gå tur med hunden din????")