Senator Malin
Elsker forumet
Bildene mine er for store for opplasteren her og det fungerer jo ikke med [IMG] lengre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kopier og lim inn kanskje :)Lillamumi skrev:
Lillamumi skrev:Senator Malin skrev:kopier og lim inn kanskje :)Lillamumi skrev:
Nei det fungerer jo ikke..
Da får du krympe bildene i paint eller no. Min er store nok, får i allefall ikke beskjed om at de er for store
Senator Malin skrev:Lillamumi skrev:Senator Malin skrev:kopier og lim inn kanskje :)Lillamumi skrev:
Da får du krympe bildene i paint eller no. Min er store nok, får i allefall ikke beskjed om at de er for store
Men det må jo finnes en annen måte?? Bildene blir stygge om jeg krymper de..:P
Lillamumi skrev:Senator Malin skrev:Lillamumi skrev:Senator Malin skrev:kopier og lim inn kanskje :)Lillamumi skrev:
Nå er det du får beskjed om at de er for store da?
Er det nå trykker ADD etter å ha valgt bilder? Eller når du trykker insert??
Insert
Senator Malin skrev:Lillamumi skrev:Senator Malin skrev:Lillamumi skrev:Senator Malin skrev:kopier og lim inn kanskje :)Lillamumi skrev:
Nå er det du får beskjed om at de er for store da?
Er det nå trykker ADD etter å ha valgt bilder? Eller når du trykker insert??
Insert
| px |
|
||
| px |