det lurer jeg på...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aravis skrev:Lurer du på det i dag også? Du hadde en tråd forrige uke også der jeg i detalj fortalte hvordan du skal gjøre det.IsThaBeth skrev:
Du har ikke link til den tråden? Jeg får jo ikke søkt opp trådene til Fridasinmamma lenger, og jeg lurer på det samme.
FrittFram skrev:Lurer du på det i dag også? Du hadde en tråd forrige uke også der jeg i detalj fortalte hvordan du skal gjøre det.IsThaBeth skrev:
Du kan jo kanskje være LITT forsiktig med hva du sier![]()
Kan jo være at hun har predemens f.eks,- ikke alltid lurt å være så bastant på ting du ikke vet noe om vet du...![]()
FrittFram skrev:IsThaBeth skrev:FrittFram skrev:Lurer du på det i dag også? Du hadde en tråd forrige uke også der jeg i detalj fortalte hvordan du skal gjøre det.IsThaBeth skrev:
Du kan jo kanskje være LITT forsiktig med hva du sier![]()
Kan jo være at hun har predemens f.eks,- ikke alltid lurt å være så bastant på ting du ikke vet noe om vet du...![]()
Kanskje du skal ta å snurre inn geipen og dra ræva di tilbake til det hullet i bakken du krøp ut av en sur morgen for førti år siden.
Det er faktisk ikke såå lett for alle skal jeg si deg. Ødela armen min for 3 år siden, og dermed er det ikke lett å krype i hull. Det kunne du kanskje tenkt på litt før. Eller er du sånn at du må ha alt inn med t-skje??!