hvordan legger man inn bilde her?

ved å trykke på det tegne som er med fjel og sol på verktøy linja
eller kopiere det og lime det inn mener jeg at går

Lurer du på det i dag også? Du hadde en tråd forrige uke også der jeg i detalj fortalte hvordan du skal gjøre det. 

IsThaBeth skrev:
Lurer du på det i dag også? Du hadde en tråd forrige uke også der jeg i detalj fortalte hvordan du skal gjøre det. 

Du har ikke link til den tråden? Jeg får jo ikke søkt opp trådene til Fridasinmamma lenger, og jeg lurer på det samme. emoticon

FrittFram skrev:
IsThaBeth skrev:

Du kan jo kanskje være LITT forsiktig med hva du sier emoticon
Kan jo være at hun har predemens f.eks,- ikke alltid lurt å være så bastant på ting du ikke vet noe om vet du... emoticon

Kanskje du skal ta å snurre inn geipen og dra ræva di tilbake til det hullet i bakken du krøp ut av en sur morgen for førti år siden. 

*rapportert*

^

FrittFram skrev:
IsThaBeth skrev:
FrittFram skrev:
IsThaBeth skrev:

Du kan jo kanskje være LITT forsiktig med hva du sier emoticon
Kan jo være at hun har predemens f.eks,- ikke alltid lurt å være så bastant på ting du ikke vet noe om vet du... emoticon

Kanskje du skal ta å snurre inn geipen og dra ræva di tilbake til det hullet i bakken du krøp ut av en sur morgen for førti år siden. 

Det er faktisk ikke såå lett for alle skal jeg si deg. Ødela armen min for 3 år siden, og dermed er det ikke lett å krype i hull. Det kunne du kanskje tenkt på litt før. Eller er du sånn at du må ha alt inn med t-skje??!

Bla bla bla, kanskje du skal tenke på at det er andre enn DEG som har opplevd fæle ting i livet også? Jeg brakk tåa som treåring, men har faen meg kjempet meg opp igjen og sitter da her i dag. Til tross for store smerter og hinking store deler av barndommen. 

Back
Topp