Hvordan legger jeg inn bilder?

mammatileijente

Forumet er livet
VIP

Noen som kan en veldig enkel beskrivelse?

Trodde man måtte bruke image jeg... så trykket jeg på den linken ved siden av smilyene.. og lastet inn 2 bilder.. men ingenting skjedde..

Ingen som vet hvordan man gjør det?

Kan noen admin eller moderator fortelle da?

Ka, ska du sæll nåke? :D

Du trykker på fjellet til høyre. Så trykker du upload, så velger du bildet, så må du trykke insert, så ok. 

Skal man bruke Imageshack??

hva gjør man når man får beskjed om at bildet er for stort? 

IsThaBeth skrev:
Du trykker på fjellet til høyre. Så trykker du upload, så velger du bildet, så må du trykke insert, så ok. 

Ja, DET skjønte jeg.

Men jeg har aldri lastet opp bilder hit til BV, jeg har kopiert link fra facebook o.l. Men det får jeg ikke til nå! Any help?

*muffmuffkaka* skrev:
hva gjør man når man får beskjed om at bildet er for stort? 

Ja hva gjør man da?

Blir det ikke kjempe tungvindt å laste opp bilder i imageshake for så å lagre de i en ny mappe og laste de opp igjen??

Huff merker jeg egentlig har gitt opp dette bilde greiene her inne.

LilleLavendel skrev:
synes det var MYE enklere å legge inn bilder nå med det nye systemet! hurraaaa:)

hehe du er så heldig du. hadde bare alle bildene ikke hvert for store så hadde det jo hvert lett. men får det fortsatt ikke til ÅÅÅÅÅÅemoticon

dytter i denne tråden jeg. Sitter og drar meg i håret. Er vel ikke meningen at man nå skal måtte manuelt krympe alle bildene for å få de inn her?

Fuglen skrev:
dytter i denne tråden jeg. Sitter og drar meg i håret. Er vel ikke meningen at man nå skal måtte manuelt krympe alle bildene for å få de inn her?

virke nesten slik jo
eg får d heller ikke d :/

Jeg har gjort som de sier her.. trykket på flellet.. men bilde er for stort.. får det ikke til!

nei, smartass:) Jeg skal legge inn før og etterbilder fra slankingen;) men det ser jo heller dårlig ut da..

men må man laste ned bildene først i image? også lagre de på nytt? også trykket på flellet og last ned? blir bildene mindre da feks?

Hvis man skal legge ut bilder direkte fra blogg eller nett, så høyre klikker man på bildet, så trykker du på kopier bilde, også er det bare lime det rett inn i tekst rammen her på bv. Så skal det komme.

Så det er blitt veldig enkelt.  Har ikke prøvd å få inn bildet som bare ligger på dataen min.

Jeg fikk ikke til å lime inn bildet her på bv før jeg oppdaterte firefoxen min. Så det de som ikke har gjort det må nok gjøre det for å få det til.

Håper dere får det til nå!

Ensolstråle: Hjelper sikkert ikke meg da.. da jeg skal legge inn bilder som ligger på dataen min.. bilder som jeg har tatt selv.. som jeg har i bildemappen min...

Back
Topp