Hvordan legger dere inn bilder av candy??

bettand

Forumet er livet
i sidebar?? Prøver å finne det i bloggmenyen men skjønner ikke dette helt jeg[8D]

ORIGINAL: *MaCa*

Legger bildet på skrivebordet og laster det opp...

Men er ikke noe sted å legge det inn når jeg skal redigere bloggcandy menyen... [8|] Skjønner ingenting jeg[8D]

[:D]

Jeg trykker på den gadget der det står bilde og så trykker det du skal videre inni den igjen..

haha håpløs til å forklare, men bilde er det jeg bruker for å få bloggcandyen i sidebaren

Hmm må prøve litt mere jeg[8D]

Jeg trykker på den gadget der det står bilde og så trykker det du skal videre inni den igjen..

haha håpløs til å forklare, men bilde er det jeg bruker for å få bloggcandyen i sidebaren

Som jeg skrev under, får prøve litt mere. Ser ut som jeg må lage ny hver gang[8D]

På utformingsiden inne i bloggen din, skal det være en rute hvor det står "Legg til gadget", trykk på den...da kommer det opp et nytt vindu og du finner det som heter bilde og trykker på den. Da vil du kunne legge inn den teksten og bilde du ønsker, og havner som en egen "knapp" på utformingen (sånn som f.eks. følger-knappen), og denne kan du flytte opp og ned blant de andre "knappene" du har på den siden av utformingen.
Når du har lagret det vil det du har skrevet havne på siden av bloggteksten din når du ser på bloggen...

Håper dette var til litt hjelp...ikke alltid like lett å forklare uten å kunne vise skikkelig...

ORIGINAL: bettand

Som jeg skrev under, får prøve litt mere. Ser ut som jeg må lage ny hver gang[8D]

Ja, man må lage ny for hver candy man vil legge ut info om...

ORIGINAL: Little

ORIGINAL: bettand

Ja, man må lage ny for hver candy man vil legge ut info om...

Tror jeg fikk det til nå. Takk for hjelp[:)]

Back
Topp