Hvordan legger dere de små?

ORIGINAL: Tori80

Her sovner hun med puppen for natten ;)

samme [:o]

Vi steller han og tulle rlitt på stellebordet,så mates han også ser storebror i bok eller tuller litt med han. Så legges han somregel mellom 19 og 21 i senga med smokk og kosekluten. Må som regel stappe inn igjen smokken noen ganger,men sovner etter hvert..

Gir henne mat, skifter bleie å tar på pysj. Legger henne i 19.30 tiden i sengen sin med tutt og kosen over ansiktet[:)]

Her får han et bad spiser litt også leser vi litt så sovner han ca 8 uten noe styr eller bråk. Må vel sitte ved siden av han i 5-10 min sånn mens smokken detter ut. 

mating ca 2130-2200 og sovner på bringa mi momentant etter det, uten smokk. Da er det bare og legge han uten noe styr....[;)]

Bader han, bruker goood tid på stellebordet til tørk, smøring, pysj.. Så får han 1 pupp eller 2 med god rap[;)] Så legges han i vugga si med vibrering i madrassen og uro med musikk[;)] Sutten er da på plass, så sitter jeg der i 2min ca[;)] Sovner med en gang.. Da er klokka mellom 20-20.30. De rutinene har vi hatt siste 3ukene[:)]

hun er våken i 3-4t før legging (sover ellers på dagen), bader henne av og til, steller, så flaska. (atm må jeg ty til den.) får opp luften, legger henne i vogna, hun sovner av seg selv, og av og til må jeg vugge litt og gi henne smokken når hun mister den. 

ORIGINAL: linda helene

Bader han, bruker goood tid på stellebordet til tørk, smøring, pysj.. Så får han 1 pupp eller 2 med god rap[;)] Så legges han i vugga si med vibrering i madrassen og uro med musikk[;)] Sutten er da på plass, så sitter jeg der i 2min ca[;)] Sovner med en gang.. Da er klokka mellom 20-20.30. De rutinene har vi hatt siste 3ukene[:)]

Vibrering i madrassen? Hvor kjøper man slikt? [:-]

Her er det bading/stelling å på med nattas, amming, inn i sengen å SKAL ligge på siden ellers
er det ikke snakk om å sovne [8D] så er det smokk og bamsekluten mellom armene så hun presser langt
inn i ansiktet å klemmer på som en gal før hun slokner [:D]

baer vi som har en kampe her skjønner jeg [8D] Her tar vi alt stell osv rundt 21, gir litt flaske (han har ikke et fast spise mønster, men legger på seg som bare det).. etter flaska går vi opp å legger han i senga si, inn med tutt og kosefille litt over øynene, armene under dyne og der må vi holde de, må vugge litt på senga så sovner han.. MEN det var en fin kveld, de fleste må vi sitte ved han og holde hender og tutt helt til han skjønner at han skal sutte p den for å roe seg, og da er det hyling, noen ganger  må vi holde på sånn lenge, andre ganger litt mer mat i senga og så på`n igjen [8D] bah hater legging.. bare gråt som regel [8D]

oioi dette ble langt [:D] jepp frustrert[;)]

legger henne etter kveldsflasken kl 19.30-20. ho tar ikke smokk så her er det rett i senga og uro på så sovner ho av.

Vi prøver å ha han i seng innen åtte !
bader, på me pysj, ein go varm flaske.

vi driver enda me prosjektet om å få han til å sovne av seg selv i vugga !

så vi løper frem og tilbake. igår var vi nede i en time før han sovna :P

meen, planen er å fortsette me d :)

ORIGINAL: Tori80

Her sovner hun med puppen for natten ;)

samme her...

Her er det bading ca 19.30 eller seinere visst han ikke er så trøtt. Så er det på nattis og jeg går opp på rommet med ham og ammer der. Sovner av og til med puppen, men våkner når han havner i sengen. får smukken og kosekluten, setter på uroen (kun musikken, har tatt av det andre, for han sovner fortere når det er mørkt) sovner i løpet av 10 min som oftest. Er han overtrøtt må jeg sitte der til han er sovnet, visst ikke kan jeg bare gå[:)]

Back
Topp