Hvordan legge ut bilde?

lilletitti

Gift med forumet
Håper noen av dere snille jenter kan hjelpe meg! Har jo lagt ut bilder her tidligere, men det er lenge siden, og nå får jeg det ikke til!!!

Føler jeg har prøvd alt, og begynner å bli ganske irritert. Noen som har en oppskrift til meg?

Det er en bildeknapp i det vinduet du lager innlegg, ved siden av smilefjeset...

Mortania skrev:
Det er en bildeknapp i det vinduet du lager innlegg, ved siden av smilefjeset...

Ja, har sett den, og prøvd den mange ganger... Får lastet opp bildet, og trykker insert, men skjer ikke noe

Æ får ikke lasta opp bildan engang... =/ det står at bildet kan være max 200 KB ?!?! Har ingen bilda som e så små æ, alle mine ligger på 1MB. Har prøvd alt mulig men får ikke til =(

Test

Funket fint det. Har du lagt inn bilder der egentlig? For trykker du insert uten å ha lagt inn noe kommer det jo selvfølgelig ingenting opp.

Kan det være at bildet er for stort? Evt. så plagdes jeg en stund fordi filnavnet ikke ble akseptert. Husker ikke om det var mellomrom eller tall eller noen spesialtegn som ødela, men da jeg endret filnavnet til noe enkelt, så gikk det bra. Og det med filnavnet fikk jeg ingen feilmelding på, det så ut på listen som om filen var lastet opp, bildet vistes bare ikke i vinduet.

Back
Topp