Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg får det ikke til jeg altså.... Jeg får bare beskjed om at bildet er for stort uansett hva jeg gjør.... Jeg blir så sinnsykt irritert jeg altså[:@] HJELP
Jeg brukte adobe photoshop men fikk det ikke helt til aleine så min bror hjalp meg. men du må kanskje bare prøve deg frem i et bildebehandlings program. Noen andre som kan dette bedre en meg som kan hjelpe?
Nei så utrolig vittig!! Jeg kjenner deg jo! Heheh!! Dvs, vi gikk sammen før med Rune, Cathrine og den gjengen.
Eller tar jeg helt feil nå? Vil ikke si hele navnet ditt her inne, men du begynner på V sant?
Hmm...gikk du i klasse med cathrine? bare sånn for å plassere deg. Du har rett. Foresten hadde ikke lagt inn bilde av meg selv hvis det fortsatt var hemmelig :) Har spredd seg fort her + at jeg er temmelig sikker på å ikke miste etter siste ul, er jo ikke lenge til de magiske 12 ukene uansett :)
Gikk i klassen over henne ja :) Utrooolig lenge siden!! Du bor ikke i bygda lengre eller?
Er ikke hemmelig hos oss heller. Orker ikke gå i teltete store klær for å skjule noe nå, hehe!!!
Bor faktisk i samme huset [:)] Har leiligheten i første etasje. I klassen over ja. hmm..der ser du hvor lenge min husk lever av gangen. Tror fortsatt jeg vet hvem du er da, bare husket feil klasse trinn [:D]Du derv med drilling? har jeg rett nå?
Du husker rett ja :) Driver med det enda, dvs jeg er landsdommer. Er for gammal til å konkurrere nå, hahahah!!!!
Du gjør det ja?? Jeg drømte faktisk om det huset i vinter!! Så utrolig sprøtt!! Drømte vi hadde hinderløype inne i huset og gjennom noen luftgreier over til huset til Cathrine og de, hahaha!!!
Vi flytta opp bak Bunnpris vi, uten at vi trenger å skrive noe nærmere hvor, hehe!!! Men regner med du skjønner hvor i bygden det er snakk om :)