hvordan legge inn bilder

Gizmonie

Elsker forumet
Noen data kyndige d er ute som kan gi meg en lett oppskrift???
JEG PRØVER , men blir bare tull

dytter på denne, la inn en tråd om dette for litt siden, men var så lite respons, så jeg får det heller ikke til...  fikk til å legge bilder ved siden av tickerene, men får ikke lagt inn et vanlig bilde...

Dytter, noen må da kunne hjelpe oss lite datakyndige?

Okey... er ganske elendig til å forlare, men skal prøve.

Her ---> http://www.babyverden.no/Forum/Generell-diskusjon/Informasjon-og-tilbakemelding/FAQ---Ofte-stilte-sporsmal/Hvordan-legger-jeg-ut-bilde/737147T/
Forteller babyverden hvordan de mener vi skal gjøre det. Vel jeg fant aldri noen gul knapp, så det funket ikke for meg. 

Det jeg gjorde var å komprimere bildene mine på forhånd og lagre dem som kopier. Dette gjorde jeg i bildeprogrammet til Microsoft Office, "Picture Manager"

Videre trykket jeg meg inn på et nytt innlegg, Evt. Et allerede eksisterende inlegg og trykket på den knappen med et bilde "Image Manager".

Trykk så på den grønne plussen hvor det står "Upload", finn frem det lagrede bildet (evt. flere) og trykk så add. 

I midten av vinduet kommer de bildene du har lastet opp. Trykk på bildet du ønsker og velg "Insert" nederst til høyre. 

Håper dette var forsåelig! Lykke til :)

Prøvde å forklare det i den andre tråden tidligere, men er ikke flink med sånt .. Syns ho over meg forklarte det bra:)

sånn her gjør jeg det:

jeg laster opp bildet jeg vil legge ut i på http://www.imageshack.us, og gjør det mindre der, så lagrer jeg bildet på pc'en og laster det opp ved å trykke på knappen som er ved siden av "smiley"knappen når man skal skrive et innlegg. 

Takk jenter, da skal jeg prøve dette i kveld når jeg kommer hjem fra jobb

da skal jeg å prøve på dette ikveld

jeg er sikekrt dum som ikke forstår det, men hvordan lagrer jeg bildet på imageshack??? sånn at e får det i bildemappene på datan min???

du høyreklikker på bildet og trykker lagre sånn etter at du har lasta det opp og forminska det der.

Back
Topp