Jeg har ammet yngste på 17 måneder i søvn helt til nå nylig. Min mann har tatt leggingen siden vi har kuttet ut nattpupp, men nå har jeg begynt å ta enkelte kvelder igjen. Men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke får det til. Hun bare styrer på! Hopper og spretter i senga og gjør meg redd for at hun skal falle ut, og koser seg skikkelig! Det verste er at hun er så sjarmerende, så jeg blir bare liggende å le
I kveld måtte jeg ty til pupp for at hun skulle sovne, og da sovnet hun innen kort tid. Hun er jo trøtt, bare hun faktisk lar seg få roe ned litt.
Min mann har tatt over hver kveld jeg ikke har gitt pupp, men sånn gjør vi det uansett når en har holdt på lenge med legging. Jeg tenker at vi lærer på jobben, og det vil bli bedre. Men jeg må jo innrømme at jeg ikke hadde sett for meg at far skulle ha det så mye enklere enn meg ved legging ^^
Er vi flere som har litt utfordringer med barn som ikke vil slappe av og sove?
I kveld måtte jeg ty til pupp for at hun skulle sovne, og da sovnet hun innen kort tid. Hun er jo trøtt, bare hun faktisk lar seg få roe ned litt.
Min mann har tatt over hver kveld jeg ikke har gitt pupp, men sånn gjør vi det uansett når en har holdt på lenge med legging. Jeg tenker at vi lærer på jobben, og det vil bli bedre. Men jeg må jo innrømme at jeg ikke hadde sett for meg at far skulle ha det så mye enklere enn meg ved legging ^^
Er vi flere som har litt utfordringer med barn som ikke vil slappe av og sove?