Hvordan laste opp bilde her??

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
d går ikke :p
hehe jodå eg får d bare ikke t....

så følge me ;)

*Tullingen* skrev:
d går ikke :p
hehe jodå eg får d bare ikke t....

så følge me ;)

Åh, så irriterende at alt er blitt så tungvit her inne....
Virker som trafikken en kraftig redusert også

jepp....
eg leita etter ein tråd der d sto forklart men finne den ikke :(

trykke på det ikonet til høyre med fjellene, over der du skriver. og så upload. så finner du bildet på den listen over bildene dine som står der under upload etterpå. og så trykker du insert!
har aldri vært enklere, spør du meg! har alltid knotet med det bildegreiene her, endelig kan jeg også legge inn bilder!:)

LilleLavendel skrev:
trykke på det ikonet til høyre med fjellene, over der du skriver. og så upload. så finner du bildet på den listen over bildene dine som står der under upload etterpå. og så trykker du insert!
har aldri vært enklere, spør du meg! har alltid knotet med det bildegreiene her, endelig kan jeg også legge inn bilder!:)

tenkte jeg skulle prøve å laste inn bilder for første gang etter at det ble nytt bare fordi du sa det var så lett hehe....

jeg har alltid brukt photobucket. nå så gleda jeg meg til å laste inn 2 bilder, MEN DE ER FOR STORE   arg...nå hater jeg bv enda mer.

Kan man fortsatt hente link fra photobucket og lime inn eller?? eller er str på bildene for store der og? nei detta var kjipt. skikkelig nedtur.

*BV addict* skrev:
Kommer bare at bilde er for stort....

her og
grrr.....

hoho, skjønner ingenting av hva dere snakker om jeg, for jeg har jo aldri skjønt dette før nå når det ble nytt system på det! haha>;D men kan dere ikke bare resize bildene på imageshack ellerno?:)

les her og se om det hjelper dere

http://www.babyverden.no/Nettsamfunn/Forum/Rom/Innlegg/?topicId=1436948

spesielt siste tråden

Men det blir jo grusomt tungvint da.
Iallfall om man skal ha bilderas eller noe.

Vet om flere forum som man bare kan høyreklikke på bildene på datamarskinen og bare lime rett inn i forumet man skriver.
Hvorfor ikke lage det så enkelt??

Testing Testing

Bilde her lå allerede inne, og når jeg går for å hente flere bilder å laster opp er de for store.
Og når jeg trykker ok så blir de borte igjen, så jeg får ikke henta de. hmmm bare rot detta hehe

tror bare eg gir opp :/

*Tullingen* skrev:

Jeg og :/

alle har paint på maskinen sin.
Krymp bildet der
så laster du det opp her.

ELLER

gå på properties etter at du har fått frem bildet og på width and lenght og sett den på 320 og koble de ledningene sammen så blir bildet i riktig proporsjon

Jeg har ikke paint på maskinen og jeg får ikke laste opp bildet fordi det er for stort. Min eneste løsning er å ta "direct link" på imageshak og lime inn linken. Så får folk trykke på linken hvis de vil se. Dette var fryktelig tungvindt spør du meg! Ingen måte å laste opp bilder på hvis de er tatt med speilrefleks.

får krympe bildene her da og lagre de på maskinen for så å laste de opp

http://www.shrinkpictures.com/

*Prinsessa skrev:
*Tullingen* skrev:

Jeg og :/

Og jeg

Back
Topp