Jeg tror jeg lager den samme hver gang - har egentlig ingen oppskrift, hverken på pizzadeig eller fyll, men kan jo alltids beskrive [:D]
Til deigen tar jeg 1 pakke gjær, noen dæsjer olje, noen desiliter lunkent vann, hvetemel til en passelig deig og så har jeg gjerne litt ekstra krydder i deigen - hvitløkspepper er godt [:)]
Til fyllet steiker jeg løk (ikke mer enn en halv, min kjære liker ikke løk, så hvis han oppdager det så nekter han å spise...[:D]), en pakke kjøttdeig og noen fedd hvitløk hvis jeg har. Så putter jeg oppi en boks med grovhakkede tomater, gjerne en med hvitløk/chili/krydder, og en boks tomatpuré. Så dæsjer jeg oppi litt melk/fløte/vann, og så tar jeg de krydderne jeg finner - basilikum, cayennepepper, estragon, hvitløkspepper, paprikapulver, osv...
Kjevler deigen ut på steikeplaten etter at den har hevet litt, bretter opp kantene og slenger fyllet på. Drysser en boks med mais over, masse ost på toppen, og inn i steikeovnen [:)]
Vi har en sånn pizza i evigheter da, bare vi to - fryser minst halvparten. Men det er alltid kjekt å ha enkel nattmat i frysen [:D]