hvordan lager du din? (Nachos-freedagskoos)

werana

Elsker forumet
ja, hvordan lages din nachos? [:D]
vi skal ha i kveld...[:)] kjenner jeg får vann i munn[;)]

Ildfast form, nachos i bunnen, tacokrydret kjøttdeig m litt løk i over, purre i ringer, chili i ringer (uten frø) et glass medium sterk tacosaus helles på, ost på toppen.
inn i ovnen til osten har smeltet.

Serveres med salat, rømme og guacamole.[:)]

vi har det enkelt og greit. Lager kjøttdeig med tacokrydder,salsasaus og mais. Hiver det i en ildfast form med ost over, serveres med salat,rømme,salsa og nachos! :)

Steker kjøttdeig. Tacokrydder på. Heller ut nacosen i langpanne. Strør kjøttdeigen over. Gjerne litt oppkutta purre og så selvfølgelig masse ost på toppen[:)] inn ovnen på 200 grader i ca 15 min.. liker kantene på nachosen litt svidd[8D]

kos dere i kveld da[:D]

Nachos i bunnen, kylling/svin eller kjøttdeig oppå, mais og vårløk og ost over. Liker best kald salsa[;)]

tortilla- chips med ostesmak med revet ost på toppen gratineres i ovnen.
Steker en kyllingfilet fyllt med mozzarella og jalapenos

Danderer rømme og tacosaus oppå chipsene når de kommer ut og kyllingen oppå der.

Namnam

ORIGINAL: AB

Steker kjøttdeig. Tacokrydder på. Heller ut nacosen i langpanne. Strør kjøttdeigen over. Gjerne litt oppkutta purre og så selvfølgelig masse ost på toppen[:)] inn ovnen på 200 grader i ca 15 min.. liker kantene på nachosen litt svidd[8D]

kos dere i kveld da[:D]

takk, det skal vi [:)]

Nachos i bunn, kjøttdeig, løk, mais og takosaus gjærne jalapeno oppå og selfølgelig sikelig med ost

Back
Topp