Hvordan lage sånn ticker eller hva det nå heter???

dollyogdetresmå

Blir kjent med forumet
Ja hvordan er det jeg egentlig ordner sånn da? Ser det er en del som har det med f eks de barna de allerede har eller hvor lenge de har vært gift eller sammen :):)

Noen som kan hjelpe meg?? Takknemlig for svar :):)
 
Du trykker på en annen sin ticker, da kommer du inn på siden der du kan lage slike. Når du er ferdig kopierer du linken du får og limer den inn der det står tickere i "profilen" din. Er ikke så flink å forklare, men håper det hjalp litt ;)
 
oki tusen takk :)
 
Tusen takk lucky90 for hjelpen :):)
 
Jepp :) Ikke verst hva jeg får til når jeg bare får det forklart :) Men fikk bare opp de to jeg har nå da, prøvde å lage sånn når vi kan teste ticket men der kom bare linken opp så da var ikke det så kjekt :) Men går jo bra med de jeg har nå også da :):)
 
Ja det er helt sant :) Takk for tipset :) Tror ikke jeg har så mange som vet at jeg er innpå her men kanskje jeg skal bytte til noen andre tickere i tilfelle :) Ser vi har barn født i 2007 og 2010, minesinegull :):)
 
Jeg syns det er litt skummelt for å være helt ærlig, å faktisk sitte her å "planlegge" flere som du skriver :):) Hvordan er det med tre barn da? Det er det jeg gruer meg til men jeg syns ikke det var særlig stor overgang fra en til to barn så tre kan vel umulig være så mye mer arbeid :):) De sier jo at to barn føles som ti men for meg stemte ikke det :)
 
Det er jo godt å høre :) eldste her i hus var veldig mye våken om natten men minsten har sovet natten gjennom fra han var født :) bare de to tre første ukene måtte jeg amme ellers så sov han fra kvelden til om morningen :) og ingen kolikk her heller, bank i bordet :) Men det er jo klart bedre å bli "ferdig" med svangerskap og sånn nå enn å begynne på an igjen når de to andre er i skole alder og vi gjerne har sett for oss ingen flere :) Men jeg ser for meg at tre barn kan bli en fin ting, absolutt :) Og skulle det vise seg at ikke det blir noe positiv test så er det jo bare til å prøve igjen neste mnd :D
 
Da får vi håpe at det klaffer da :) Jeg tror at vi også kommer til å ta denne mnd som den kommer også visst den er negativ neste mnd så tror jeg vi venter, jeg vet ikke. Har liksom en sånn tanke om at ja men hva visst om atte :) Men vi får ta tiden til hjelp :) Jeg blir vel gjerne litt små usikker når det kommer til sånne avgjørelser som å prøve på ett barn til :) Og forrige fødselen sitter godt i minne ennå, fikk alvorlig svf og småen ble født noen uker før termin. Finner liksom ingen informasjon om hvor stor sjanse det er for å få det igjen og sånn og da blir jeg vel usikker der etter også :/ Huff :/
 
Jeg har planer om å be om ekstra oppfølging i evt dette svangerskapet for å gjøre det beste ut av det :) Så håper jeg vi får svangerskap som er bra og fødsler som er likedan :) Når er det du skal teste eller ikm da :) Jeg har 12 desember :)
 
Ja jeg tror ikke at jeg greier å vente helt til 12 desember med å teste . Kommer sikkert til å ta en test gjerne om fredagen. Hvor lenge før ikm kan man teste? Jeg husker godt symptomene fra forrige svangerskap før jeg fant det ut så kommer sikkert til å "kjenne" etter eller ha det på følelsen denne gangen også
 
Kanskje jeg skal kjøpe ett par sånne billigtester da :) De var ikke så dyr så jeg :)
 
Jeg har bestilt ti stk nå i en sånn pakke så får jeg håpe at vi får bruk for de også da
 
Back
Topp