Hvordan løser man det økonomisk.. når man har flyttet

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
fra hverandre?

Altså.. vi eier bolig.. vi har solgt den.. men overtagelsen er ikke før 24 september.. X`en har fått seg ny leilighet.. flyttet inn i den for ca 14 dager siden..

Er han fritatt for alle regninger her? Han skulle selvsagt ha betalt lånet.. men det slapp vi å betale i august.. gudskjelov

BTW: Tror aldri jeg har opplevd at det kun er 5 stk aktive inne på Generelt.. hva skjer?[8|][:)]

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

jeg hadde problemer med å logge meg inn iallefall, er nok det for flere her

men jeg mener at han skal betale på leiligheten fram til overtakelsedag. ikke strøm og forbruk framover, men evnt. kommunale avgifter ol

Okay.. så sånne ting som er faste utgifter.. som kommunale avgifter.. husleie.. og hva mer da?

Blir vel kanskje bare det..

ORIGINAL: AnaBanana

Forsikring og vel?

Forsikring på huset mener du? Den ligger i husleien på 900 kr i mnd..

Eller tenkte du på noe annet?

Han skal vel betale halvparten av alle faste utgifter dere har i forbindelse med huset selv om han har flyttet. Det var jo DERES hus, å da er det DERES utgifter fram til dere er kvitt dem[:)] Sånn ser nå jeg på saken iallefall.

ORIGINAL: Insolita

Han skal vel betale halvparten av alle faste utgifter dere har i forbindelse med huset selv om han har flyttet. Det var jo DERES hus, å da er det DERES utgifter fram til dere er kvitt dem[:)] Sånn ser nå jeg på saken iallefall.

Men stømmen da.. den skal jeg betale alene fra den datoen han flyttet ut?

Kan ikke komme på mer faste utgifter enn kommunale avgifter, barnehageutgift og husleie..

ORIGINAL: ~RenateMor~

Dere skal dele de faste utgiftene som lån, husleie, innbo forsikring og slike ting.. ting som går på bo.. men ikke som feks tv om han har flyttet fra siden du bor der.. skjønner?

Tv`en ble betalt før han flyttet ut[:)]

Men ja.. jeg står for min egen mobiltelefon og sikkert strømmen da.. etter at han har flyttet ut..

jeg mener at det rette må være at han betaler sin del av de faste utgiftene dere har, fram til overtagelse. da mener jeg strøm, husleie, avgifter som dere normalt har på huset.
det er vel felles ansvar fram til dere har fått solgt det. Han hadde sikkert forventet det samme av deg dersom du flyttet ut.

Back
Topp