Hvordan løser dere jobbhverdagen?

Mpa89

Flørter med forumet
Her går d så dårlig at j ikk vet hvor j skl gjøre av mg :( har kontorjobb, men sitter og holder igjen kvalm og oppkast hele dagen! Føler j kommer til å kaste opp hvis j snakker m noen.. Også er j så trøtt at j bare sitter og halvsover :(
 
Følger. Og på slutten av dagen sitter jeg i tillegg å "galfryser". Har skikkelig fått den influensafølelsen i tillegg. La meg kl 19 i går, og sov til 5.45 i dag -da voknet mini... Dette blir ikke lett å holde hemmelig fremover jeg bare er i uke 6...
 
Jeg har ikk legetime før neste uke.. Ville helst ikk sykemelde meg men ante ikk at d ville bli så ille! Alle på jobben begynner jo å lure hvis j tar for mange egenmeldinger også :( er bare 6+6 idag så vil helst ikk si d enda.,.
 
Jeg har det på samme måte. Sitter veldig langt inne med sykemelding for min del.

Denne uka tar jeg ut 3 avspaseringsdager som blir brukt på sofaen og soving.

Da satser jeg på at jeg kommer meg gjennom de siste 3 ukene før TO hele uker juleferie. Det er liksom gulroten:)

Men, går det ikke, så går det ikke!
Går evt an med en gradert sykemelding? Jobbe noen timer hver dag, eventuelt noen dager i uka. Jeg tenker at ventetiden blir sykt lang om jeg skal gå hjemme i 8 mnd....
 
Vært sykemeldt en uke pga luftveis infeksjoner.... Den uken jeg var på jobb var fæl :( Så langt denne uken er jeg hjemme med sykt barn... Går alt bra på ul i dag, kan det være jeg kryper til korset og spør om sykemelding pga kvalmen :(
 
Måtte fortelle avdelingssjefen idag for idag var d brutalt.. Hatt fått uvi på toppen av d hele også:( bare ser frem til tre uker juleferie....
 
Er heldigvis i permisjon ut verste tiden, men sist var det helt jævlig å være på jobb så dårlig.. Angrer på at jeg ikke bare sa det til sjefen litt før så jeg kunne fått litt 'slack'.
 
Jeg er sykemeldt pga kvalme og lite energi. Blir det nok minst en uke til imorgen. Sjefen ringte og spurte hvordan d et gikk og hu anbefalte meg å ta minst en uke til. Så godt å ha sjefen på sin side. Slipper dårlig samvittighet.
 
Jeg får litt mer slack. Bruker ekstra tid på kundene, og har tid til å spise mellom kundene og når jeg er dårlig så får jeg være hjemme. .
 
Back
Topp