Hvordan løser dere det på 17 mai?

LilleBlomsten92

Forelsket i forumet
Hei!

Hvordan løser dere det med babyen på 17 mai?

Jeg tror ikke at lillegutt er villig til å ligge i bagdelen når han er våken.. og hvis man er mye på farta så kan jo det bli litt vanskelig. Kommer jo til å sove noe - muligens. Men ikke hele dagen akkurat. Har jo gjerne perioder på 1,5 time våken mellom soveperiodene.

Vurderer å ha han i bilsetet festet med adapter til vognen. Da kan han jo sitte og få med seg en del.. men så ser jeg jo at det melder regn.. ikke så lett med regntrekk over det bilsetet akkurat..

Blir vogn her:) vi bor så nærme skolen der vi skal være på 17 mai, så vi stikker bare hjem om det er noe vi mangler eller trenger :)

Vogn i tog, ellers er vi jo på et ungdomshus hvor det blir litt inn og ut og kake, så kan være oppe og på fanget litt, og så tar vi med sjalet.

Tar hovedsakelig vogna, men tenker å bygge opp med pute/dyne i hodeenden, slik at han kan sitte-ligge og se litt hvis det er oppholdsvær. Tar med bæreselen i tillegg. Ellers så er jo dette første barn, vi har ingen familie her vi bor (vi får svigers på besøk da [emoji4]), venner er opptatte med sine familier, så hvis været er helt elendig så drar vi bare hjem [emoji6]

Er ikke bra å sitte for lenge i bilstol. Men hvis du har sittedel på vognen som kan legges flat kan du jo kanskje la han se litt?

Her bruker vi vogn og bagdel.

Han kommer nok til å være mest på fanget. Skal ha med vogn, men kommer til å være mest innendørs.

Vi kommer til å bruke vogna. Han sover fortsatt mye, og hvis han ikke vil ligge der mens han er våken så får vi bytte på å holde han. Om det pøsregner, og han blir misfornøyd med å ligge i vogna, så får en av oss bare dra hjem med han. Bor i kort avstand i fra skolen, hvor vi skal være 17.mai. :)

Blir vogn her, bruker å ta ned kalesjen så ho får ligge å se i taket og hittil har hun vært fornøyd med det og lekene som henger. I tillegg til at hun blir i fanget mitt eller med andre som vil holde henne.

Back
Topp