Hvordan lå babyen på ul?

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Våre første ul var hun en skikkelig sprellefant, fikk ikke noen gode bilder eller noe som helst fordi hun ikke skulle ligge stille. Ble noen kule videoer.

På oul opplevde jeg henne som rolig, hun lå med beina nesten opp mot hodet foran, i kryss. Som mor, som datter? Mitt første instinkt når jeg la meg på rygg på undersøkelsesbenken var å krysse anklene :hilarious:
Hun veivet litt med armene og vred seg en del, så det ble ikke noen superflotte bilder, jm prøvde med 3d, det ble bare tull :p man må ha nesten sovende barn for det!

Våre første ul var hun en skikkelig sprellefant, fikk ikke noen gode bilder eller noe som helst fordi hun ikke skulle ligge stille. Ble noen kule videoer.

På oul opplevde jeg henne som rolig, hun lå med beina nesten opp mot hodet foran, i kryss. Som mor, som datter? Mitt første instinkt når jeg la meg på rygg på undersøkelsesbenken var å krysse anklene :hilarious:
Hun veivet litt med armene og vred seg en del, så det ble ikke noen superflotte bilder, jm prøvde med 3d, det ble bare tull :p man må ha nesten sovende barn for det!
Var d i H du hadde oul? Spent på om di prøver 3d på meg neste uke når jeg skal.

Var d i H du hadde oul? Spent på om di prøver 3d på meg neste uke når jeg skal.
Nei, i A.. Vi har en ultralydjordmor tilknyttet fødestua og poliklinikken som tilhører her. Charlotte heter hun :) veldig hyggelig og flink

Nei, i A.. Vi har en ultralydjordmor tilknyttet fødestua og poliklinikken som tilhører her. Charlotte heter hun :) veldig hyggelig og flink
Åhh, vet bare de har fått ny maskin i H, og syns jeg så en 3d probe der, så kanskje jeg tørr å spørre om det faktisk er det de har :p

Evt om de kan prøve den på en av de andre ul jeg skal på...

På OUL lå han først i froskestilling så jordmor måtte dytte litt på han for å få målt ordentlig. Da snudde han seg helt rundt og begynte å sparke seg selv i hodet :joyful:

Jeg har stusset litt over hvor i nord dere er ifra, skjønte det nå. Er selv i fra A.., men har flyttet til Tromsø :)

H*n sprell veldig under UL, og lå med ryggen mot min mage, hodet vendt mot min rygg. Hadde beina og armer under seg, så ut som den skulle krype.

Åhh, vet bare de har fått ny maskin i H, og syns jeg så en 3d probe der, så kanskje jeg tørr å spørre om det faktisk er det de har :p

Evt om de kan prøve den på en av de andre ul jeg skal på...

De har det, jm brukte den på meg nå på oul. Slet litt med å få tydelige 3d bilder, men det var pga hvordan babyen lå :)

Her var hun veldig livlig, sprellet og turnert som bare det! :) og det kjenner jeg jo også godt for tiden også!

Men de tok seg jo ganske god tid, så innimellom lå hun rolig og fint :)

På forrige ultralyd synes jeg han lå veldig rolig, spesielt i forhold til i uke 11 - da danset han litt rundt - men ble mange fine bilder og videoer begge ganger, på tross av at jordmor fikk meg til å le midt i filminga, hehehe

Begge gangene lå han med ryggen opp mot proben. Fikk fine bilder ved tul men jordmor hadde store problemer med å undersøke ved oul pga hvordan han lå.

Lille krabaten vår var aktiv, og lå og vinket til kamera :p Så han fulgte etter når jordmor flyttet på ultralydapparatet.

Var på privat ultralyd i uke 17, dem tok seg god tid så vi fikk mange fine bilder og en videosnutt. Dem fikk sjekket alt som kunne sjekkes.
Skal på oul om en uke så er veldig spent på den.

Her lå han i seteleie ned ansiktet ut på oul i dag. Lå med hodet ned og ryggen ut i uke 12. Da må han også med bena opp mot hodet. De har jo god plass inni der enda, så er nok mye gymnastikk på gang:happy7

Back
Topp