Pjuska80 Betatt av forumet 8 Apr 2011 #1 Er jo flere måter å slanke seg på når det kommer til hva man dytter i munn, så nysgjerrig på hvordan dere gjør det? [:D]
Er jo flere måter å slanke seg på når det kommer til hva man dytter i munn, så nysgjerrig på hvordan dere gjør det? [:D]
Lena89 Gift med forumet 8 Apr 2011 #3 jeg går på easylife... som er lavkarbo der kroppen går i ketose. man drikker da shaker.. så litt av allt? haha
jeg går på easylife... som er lavkarbo der kroppen går i ketose. man drikker da shaker.. så litt av allt? haha
Pjuska80 Betatt av forumet 8 Apr 2011 #4 Her går det i ketolyse... Både sønnen min og jeg er i ketose [:)]
Stinoa Gift med forumet 8 Apr 2011 #6 Prøver å holde meg på ca 1300 kcal pr dag, hvertfall ikkje mindre.. men eg unner meg kake og snop i helger/selskap[:)]
Prøver å holde meg på ca 1300 kcal pr dag, hvertfall ikkje mindre.. men eg unner meg kake og snop i helger/selskap[:)]
Hekla85 Elsker forumet 8 Apr 2011 #7 Prøve å spisa sunt og tar eg kalorioverslag i håve [;)] men prøve å holda meg ona kaloribomer nå, så då trenge eg ikkej å tella, tenke eg [;)]
Prøve å spisa sunt og tar eg kalorioverslag i håve [;)] men prøve å holda meg ona kaloribomer nå, så då trenge eg ikkej å tella, tenke eg [;)]
Ametyst83 2005♡2011♡2023 Tilgangsansvarlig Februarbarna 2023 Marsboerne 2023 Fastelavnsbollene 2026 8 Apr 2011 #9 ORIGINAL: Nnem Ketolyse.
TauZa Forumet er livet 8 Apr 2011 #10 Teller kcal med Roede... nærmer meg slutten på mitt andre kurs og begynner stabiliseringsdelen.
C **CogJ** Forumet er livet 8 Apr 2011 #12 Lavkarbo! [:)] Spiser litt karbs men kun til frokost/lunsj[:)]
Chevron Gift med forumet Julibarna 2019 Juliknøttene 2022 9 Apr 2011 #13 Teller [:D] Min slankeredning her i livet [8D]
Ferraribabe Forumet er livet 9 Apr 2011 #14 spiser sunt, regelmessig og prøver sånn noelune og holde orden på kalori inntaket
M MaiSeptAugSkatt Guest 9 Apr 2011 #15 ORIGINAL: KonTrolla Teller [:D] Min slankeredning her i livet [8D]
© ©Smartass Forumet er livet 9 Apr 2011 #17 Teller, samtidig passer jeg på å bruke mest kcal på protein og litt fett. Ikke så mye på karb.[;)] Akkurat nå er jeg på dag 3 av suppekuren da. Kickstarter litt etter en dvalevinter[8D]
Teller, samtidig passer jeg på å bruke mest kcal på protein og litt fett. Ikke så mye på karb.[;)] Akkurat nå er jeg på dag 3 av suppekuren da. Kickstarter litt etter en dvalevinter[8D]
P Piikachu Glad i forumet 9 Apr 2011 #18 jeg ca-teller kcal, har sluttet å veie maten så tar det med øyemål [;)]