hvordan kommer du over...

ungenmin06

Forelsket i forumet
alt det vonde som skjer med deg?
f.eks

* slutt mellom deg og kjæresten

( det er mitt problem da... jeg kommer ikke over han)

Har prøvd alt, men ingen ting funker... tror ikke at jeg klarer å snu på tanken min så lenge jeg lever.... [:(][:(]

Nei slikt er ikke lett. Men ofte er det beste å ta tiden til hjelp. La såret gro en stund.

Det kommer lysere tider! Jeg lover deg det!

*Klem*

6 mnd

Sier til meg selv det går somregel veldig bra.
 Opererte i halsen for ett par år siden. Uken etter så jeg i avisen att en ung jente hadde dødt under samme operasjon. Da tenkte jeg, ting mann ikke dør av gjør deg sterkere.
Du kommer til å komme ut av det du går igjennom som en sterkere, klokere og mer moten kvinne. Selv om det ikke føles slik nå.
Sender deg en stoooor kos

jeg vaste med min i 5 år... fram og tilbake... klarte ikke gi slipp!! så jeg flytta hjemmefra rett og sett...  søkte skole og havna 11 timers reise vekk [8|]

ny type nå, og barn nr 2 på vei... og alle følelser for eksen er heeelt borte [:D]

Jeg slet veldig med å komme over min første kjærlighet, tok meg 6 år..

Selv om vi ikke hadde noe særlig kontakt de siste årene så tenkte jeg på han hver dag. Faktisk innerst inne så viste jeg at det ikke ville bli noe særlig om vi skulle bli sammen igjen heller. Vi var blitt så forskjellige, men det var vel fordi jeg hadde ønsket han sååå lenge så det var vanskelig å slippe taket på han. JEG SKULLE JO HA HAN!!!

En dag så snakket jeg noen om det hele, og hun stilte noen spørsmål til meg som fikk meg til å tenke. Det var helt utrolig, men fra den dagen var jeg helt over han. Gud, det var deilig det. Endelig kunne jeg komme meg ordentlig videre i livet, ikke så lenge etter det fant jeg verdens herligste kar.

Håper de ikke tar så lang tid med deg som med meg, det er vondt med kjærlighetssorg[:(]

Jeg er heller ikke kommet over min første kjærlighet. Det er 4 år siden, å jeg har nå ny sambo, å vi ska gifte oss, å jeg elsker han kjempe høyt, men jeg klarer ikke å glemme han første. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på han... vi har ikke noe kontakt, vi har en datter sammen, å har mistet en datter sammen... å jeg vet ærlig talt ikke hvorfor jeg henge på han enda, for han var ikke noe spes snill mot meg, grenser opp til psykopat på det værste..

Så jeg kan dessverre ikke svare deg på det du lurer på..

Trodde duden din kom ut fra fengsel om 5 år jeg?..Fikk inntrykk av at dere er sammen enda....[8|][8|]

Huf, så trist for deg dette da.
Kanksje du bare skal fokusere på datteren din og på det som er positivt for deg.

Lykke til.[:)]

ORIGINAL: solsikke76=0)

Sier til meg selv det går somregel veldig bra.
Opererte i halsen for ett par år siden. Uken etter så jeg i avisen att en ung jente hadde dødt under samme operasjon. Da tenkte jeg, ting mann ikke dør av gjør deg sterkere.
Du kommer til å komme ut av det du går igjennom som en sterkere, klokere og mer moten kvinne. Selv om det ikke føles slik nå.
Sender deg en stoooor kos

Signerer denne jeg! Dette var så bra skrevet!
Det er tungt å komme over noen men du må bare ta tiden til hjelp.
Masse lykke til fremover!!

Jeg gjorde noe så banalt som å skrive en liste med positive ting og negative ting. Når jeg savna han eller begynte å tenke på han mer enn hva jeg skulle så tok jeg fram den negative lista!!

Vi var litt fucking friends etter bruddet, men når jeg tenker på det nå så skulle vi ha satt en strek over det med en gang...!!

Det er som regel en grunn til at en X er en X!! Mener nå jeg!!

MEN, det er selvfølgelig tøft når man står midt oppi det!!

En venninde av meg klarer ikke å glemme barndomskjæresten sin....hun har det veldig vondt! Han surrer henne rundt lillefingeren enda....8 år siden det ble slutt! Hun prater om han hele tiden....stakkars...!

Jeg var veldig forelsket i en type en gang...vi var vel så å si sammen....men jeg var så beskjeden og uten at jeg visste det ble han sammen med bestevenninda mi.....det var dårlig gjort...jeg gråt og gråt.....LLLENGE! Men det gikk over når jeg forstod at han var en dritt....og jeg ble opptatt av min fantastiske kjæreste...som jeg er sammen med enda! HURRA! (Bestevenninen min har jeg ikke kontakt med.....synd at det ble slik da)

Du kommer ikke over det vonde, men du kommer gjennom det fordi livet går videre. Man lærer seg å leve med det, bare ta deg tid til å sørge. Eneste som hjelper...
Lykke til, alt ordner seg til slutt!!

ORIGINAL: DeletedUser

Det lukter muffins..

Ånei. Du må ikke si sånt!!!! Nå fikk jeg så lyst på muffins[8D]

ORIGINAL: ungenmin06

alt det vonde som skjer med deg?
f.eks

* slutt mellom deg og kjæresten

( det er mitt problem da... jeg kommer ikke over han)

Har prøvd alt, men ingen ting funker... tror ikke at jeg klarer å snu på tanken min så lenge jeg lever.... [:(][:(]

tiden leger alle sår.... gjør d DU føler er best! Vil du grine å se på triste filmer så gjør d[:)]

hvis ingenting hjelper må du bare ta tiden til bruk... er ikke så mye anna å gjør...

oki, det lukter ugler i mosen.. OG ugle liker du vel ikke? [;)]

Mose er vel strengt tatt ikke så digg heller.. [:D]

oki, det lukter ugler i mosen.. OG ugle liker du vel ikke? [;)]

Nei ugle tor jeg at jeg dropper å smake på....( sorry avsporingen,lister meg ut igjen)

Back
Topp