hvordan komme over dem?

allbymyself

Andre møte med forumet
jeg og min mann har bestemt oss for å gå hvert til vårt. dette er den vanskeligste avgjørelsen jeg har tatt. men pga veldig mye bestemte vi oss for å ta steget. han er veldig uenig og lover forbedringer på alle plan, men jeg tør ikke stole på det.
det gjør veldig vondt, fordi jeg elsker han så høyt!
og barna kommer til å savne han.[&o]
men det kan jo hende at det blir bra igjen. en gang.

men så har jeg jo laget meg nye problemer før jeg har avsluttet de gamle.
jeg kjenner en annen mann. han er gift. vi har flørte mye og kysset en gang. han sa så mye fint til meg at jeg ble helt skjelven..
men siden han er gift vil jeg ikke involvere meg med han. og det var feil av oss å kysse. jeg burde stoppet det. syns så synd på hun han har hjemme[:(]
han vil gå fra kona si, noe jeg sier nei til. for jeg er ikke intr i å ha ett forhold til ham!
selv om jeg tenker på han døgnet rundt og føler meg som en fjortiss igjen!! det er helt pinlig.
tror at disse "følelsene" kommer for å prøve å distansere meg fra min mann, som jeg elsker, men vi har hatt det så vanskelig at det ikke er verdt det.

er det noen som har noen gode å råd å komme med? hvordan kommer jeg meg videre, og glemmer disse mennene? i allefall han "andre"??
klarer ikke tenke!

Huff, så trist... Men det virker som du har tenkt lenge på dette.

Du trenger helt klart tid for deg selv, uten "han andre" også. Etterhvert så finner du nok ut hva du vil. Du har jo de herlige barna dine å fokusere på. De trenger nok mamma mer enn noen gang.

Å "komme" over noen... Det er så vanskelig å si noe om det. Man må liksom bare ta tiden til hjelp.

Lykke til!

Back
Topp