Hvordan klarer dere ventetiden?

FrøkenFin

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Septemberlykke 2021
Jeg blir helt skrullete og klarer nesten ikke tenke på noe annet enn baby.. Jeg vil bare nyte hver eneste dag og hver minste lille opplevelse til det fulle, fordi det var så forferdelig trist når jeg mistet. Jeg har på en måte bestemt meg for at jeg ikke skal miste denne gangen. Hva med dere?
 
Nææ, jeg er verdens mest utålmodige menneske, virker det som, så jeg har allerede bestemt alt som skal kjøpes til babyen.. 
 


nøttelitenItreet skrev:
Nææ, jeg er verdens mest utålmodige menneske, virker det som, så jeg har allerede bestemt alt som skal kjøpes til babyen.. 


Så langt har ikke jeg kommet faktisk, men jeg har begynt å gruble på vogn :D
 
jeg har bare lyst å fortelle det til alle!! :)
og tenker seff på hva baby trenger, og hva som kan arves.
har lyst å gå på finn og se hva som kan kjøpes brukt, men har sagt til meg selv at jeg ikke får lov før ordinær ul er ferdig...
åååå jeg er så streng ;) ;)

skal fortelle to gode venninner det i dag. GLEDER MEG!!!!
 
Ventetiden er ILLE. Vi mistet første gang da jeg var 11+2 og det var kjempetrist. Er så sykt redd for å miste igjen så nå går jeg bare å venter på at jeg skal til gynekolog 14 juni. Da får vi forhåpentligvis se et lite bankende hjerteemoticon
 
Samme her!!! Vi mistet i uke 11+5 sist så skal til tidlig ultralyd 20 juni ( Som faktisk er termindatoen til den jeg mistet så hååååper på positive nyheter ellers blir det ekstra ille). Tror ikke jeg kommer til å klare å slappe av og glede meg før jeg kjenner en der inni som beveger seg og sparker. Så en laaaaaang vei å gå enda gitt!!

glamaria skrev:
Ventetiden er ILLE. Vi mistet første gang da jeg var 11+2 og det var kjempetrist. Er så sykt redd for å miste igjen så nå går jeg bare å venter på at jeg skal til gynekolog 14 juni. Da får vi forhåpentligvis se et lite bankende hjerteemoticon



 
Back
Topp