Hvordan klær du deg?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Hvordan klær du deg om dagen?
Og er det ulikt den stilen du har når du ikke er gravid?

Jeg er ganske rocka og har beholdt stilen! Lager litt hull i mammabuksene og syr band topper som passer utav herre t-skjorter.

Må nesten bare ta det som passer gitt... Går endel i en løs sjørøverbukse og endel singleter... Godt det er varmt i lufta, slik at en ikke trenger å investere i for mye mammaklær...

Sent from my iPad using BV Forum

I denne varmen er det bare minst mulig klær :P Shorts og singlet så og si hver dag, ikke veldig lekkert men det funker :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Mye av det samme som før, men mammabukser/shorts. :-)

Jeg er vanligvis glad i å gå med spreke farger, men sliter fordi mammaklærne er mørke og kjedelige i fargen. Jeg har funnet en rosa mammabukse og elsker den, men utenom den så prøver jeg å gå med singletter som har mye farge.

Sent from my iPhone using BV Forum

Omtrent det samme som før, men har måtte kjøpe noen mammabukser/-shortser. :-) Liker best behagelig, enkle klær uten ekstra dilldall.

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Enten maxikjoler el kosebukser.. Har ikke gått ned all vekta mi fra første svangerskap så har ikke så mye tøy og vil heller ikke bruke for mye penger på nye klær når jeg skal ned i vekt igjen

mest shorts nå når det er så varmt, liker også farger :) Fant rose-shorts - veldig behagelige å ha på. Ellers har jeg hvit bukser - da bruker jeg forskjellige overdeler :) Jeg er glad i kjoler, men ikke når det er så varmt ute. Da føler jeg meg bedre i bukse/shorts :)

Samme stil i grunn og bunn :) Mye lette klær nå som det er så varmt, kort shorts og singlett/t-skjorte/topp av noe slag ;) Shortsene er for så vidt selvklipte av gamle dongeri og joggebukser da jeg ikke orket å handle shortser i gravidkropp ;p

Ca det samme ja:) Har blitt mindre olabukser og olashortser bare, litt mer løse stoffbukser med mønster osv i stedet! Handler heller litt sånne bukser som jeg kan bruke senere når jeg ikke er gravid også, enn å bruke 3-400 kr på en jeg bare får brukt i mindre enn 9 mnd:p

Jeg er vanligvis glad i å gå med spreke farger, men sliter fordi mammaklærne er mørke og kjedelige i fargen. Jeg har funnet en rosa mammabukse og elsker den, men utenom den så prøver jeg å gå med singletter som har mye farge.

Jeg har også en rosa capriaktig mamma bukse, kjøpt på hm for 100 kr :) ellers går det i shorts og singlett pga varmen. Siste barnet så prøver å ikke bruke alt for mye penger på klær nå. Mye kjedelig mammatøy uansett :( og det som ikke er kjedelig koster jo skjorta!

Synes det er kjempevanskelig å finne klær å ha på. Bruker tre ganger så lang tid på å finne klær nå, som før jeg ble gravid. Enten føler jeg meg som en sekk, eller så er klærne ubehagelige. Synes heller ikke det er så mye fint å velge i når det gjelder mammaklær.. Jeg elsker babymagen min, men skal ærlig innrømme at jeg gleder meg til å kunne se normal ut i klærne mine! :)

Går i ca samme stil, ikke like mye dongeri da :) Men når det er fint blir det mye kjole og tights - deilig :)
Prøver å "spare" de store joggebuksene til slutten, hehe

I denne varmen er det bare minst mulig klær :P Shorts og singlet så og si hver dag, ikke veldig lekkert men det funker :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Signerer denne!! Har en litt rocka stil til vanelig - å gleder meg til å kunne gå i klærne mine ijæn! :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp