Hvordan kjennes nedpress ut?

Manana

gravid for første gang
Februarlykke 2015
Hva er denne følelsen nedpress som så mange beskriver?

Er det sånn at man skjønner det når man får det liksom? At, det er det som er nedpress. Følte det aldri med første.

Er det sånn at man skjønner det når man får det liksom? At, det er det som er nedpress. Følte det aldri med første.
Ja :p jeg slet skikkelig med å skjønne hvordan det føltes ut, men var ingen tvil den første gangen jeg kjente det :p heldigvis kun kjent det den ene gangen :p

Noen beskriver det som at det kjennes ut som om man har en vannmelon mellom bena :p jeg klarer ikke å beskrive det på noen annen måte enn at det kjennes ut som om hodet presser nedover.

Hos meg kjennes det ut som at jeg har en tung bowlingkule helt nederst i magen :p

Har tydeligvis ikke kjent noe nedpress enda :p

Ok, da har jeg visst enda til gode å oppleve nedpress :)

Ja kjennes ut som babyen er på tur ut:p jordmor sa at det kunne være mer nedpress for de som har født før fordi at musklene rundt livmoråpningen har vært tøyd før. Når babyen da sparker ifra og nedover med hodet så dyttes musklene og det føles som det er babyen og ikke musklene som presser nedover :p

Signerer de over ja at man føler som om noe presses nedover, baby, vannmelon whatever ikke spesielt godt når det skjer og jeg ihvertfall får problemer med å bevege meg

Da har jeg ikke hatt nedpress enda :P og det skal vel godt gjøres så langt oppe som frøkna ligger :)

For meg kjennes det ut som å ha et lodd i underlivet, følelsen er ikke til å ta feil av! Utrolig ubehagelig.

Og etter en tur hos jordmor fant vi ut at hu mest sannsynlig ligger med føttene ned, så det blir lite melonfølelse av sånt :P

Back
Topp