Hvordan kjennes magen ut?

HJT

Glad i forumet
Dette er et litt rart spørsmål synes jeg, men siden jeg er førstegangs og alt er nytt så må jeg bare spørre! :)

Hvordan er "konsistensen" på magene deres? Jeg har begynt å få mage, og den er hard utenpå! Ikke sånn at du bare kan poke i den og så forsvinner fingeren ;) Det er så uvant! Og skal den være så hard?
 
Den blir jo litt hard mtp hva som er på innsiden[emoji4] Ikke unormalt det. Min er også hard og var det ved siste graviditet også[emoji108] Blir ikke mindre hard jo større den blir[emoji85]
 
Jeg er 17+1 nå, og utover dagen er den helt vanlig og trykke på. Men om morgenen når jeg ligger på rygg, så er det hardt som en ball!!
Samme etter sex[emoji848][emoji848] (mye info, men her er vi åpne![emoji23])
 
Hehe! Takk for svar :D Rare greier kroppen vår skal gjennom fremover, altså! Tror jeg bare må forsone meg med at det meste er normalt av konsistens og fasong :p
 
Magen min hardere enn vevet rundt og blir jo veeldig hard etter sex/orgasme da hele livmoren trekker seg sammen :)
 
Viss du er usikker så kan du jo høre med jordmor :)
 
Hørte med jordmor under kontroll i går, og hun kunne melde at det faktisk er kynnere jeg opplever. Veldig vanlig at magen er stram, men sånn "hard" jeg snakket om var visst kynnere :) Good to know for en førstegangs!
 
Back
Topp