Hvordan kjennes magen ut?

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Jeg føler at magen påvirker livskvaliteten. Til tider føler jeg den skal sprenge, er veldig stram og hard. Gjør vondt å sitte eller gå hvis jeg ikke holder den/løfter litt.
Forstår ikke hvordan det blir om 2 mnd. Den skal jo vokse enda en god del...
Noen som opplever det samme?

Må også nevne at jeg har vært operert under graviiditeten, så magemusklene har blitt skjært 20 cm og det drar i arret også.

Jeg har helt vanvittig stinn mage hele veien. Den ligger lavt, og forhindrer mye aktivitet. Får kynnere av ingenting og det kjennes ut som om det allerede er fullt, med 2 måneder igjen...

Det lille lyspunktet er at lavere mage gir mer lungeplass, og pusten går ikke så tungt lengre :)

Knallhard på toppen, ganske bløt nedre del og ekstra bløt der hodet ligger

Jeg også føler meg stappa og tung, får nesten panikk av tanken på at det er igjen 2 mnd :confused: Skjønner ikke den skal kunne vokse mer!

Her er hele magen hard og høy. Blir som stein under kynnere. Presser på lunger, blære, tarmer, ja alt som er. Hard på sidene også. Ubehagelig, og klar for at termin skal komme.

Har konstante kynnere gjennom hele dagen, så føles den er alltid stram og hard :/

Jeg har også mye kynnere og magen blir hard. Da gjør det vondt å gå, bøye meg, og noen ganger må jeg sette meg rett ned (på en høy nok stol for å slippe å bøye meg;)) Da er det litt mas å være på jobb. Men det går heldigvis fort over!

Jeg har helt vanvittig stinn mage hele veien. Den ligger lavt, og forhindrer mye aktivitet. Får kynnere av ingenting og det kjennes ut som om det allerede er fullt, med 2 måneder igjen...

Det lille lyspunktet er at lavere mage gir mer lungeplass, og pusten går ikke så tungt lengre :)

Som om jeg skulle skrive det selv :)

Jeg har og en stor og hard mage som jeg gruer meg til skal bli 2 mnd større... kan ikke fatte og begripe hvordan jeg skal klare det! ALT er tungt og ubehagelig. Det føles som den strekker seg hele tiden og det gjør ganske ondt! I tillegg en del kynnere som slår meg helt ut. Må legge meg nedpå flere ganger om dagen.

Ja, tenk at magen skal bli enda større!! Heldigvis, vil jeg si; hadde det bare vært ungen som skulle vokse hadde magen blitt veldig full og hard... ;)

Magen min er tung, delvis hard, verker som fy til tider, litt massasje fungerer på det området som er vondt.

fikk høre senest i dag at jeg hadde så fin liten mage.. selv føler jeg meg diger. Prinsessen ligger høyt i magen og jeg føler at det ofte er vanskelig å puste, vanskelig å finne en god stilling i sofaen, vanskelig å bøye seg for å ta på sko. Får hyppige kynnere når jeg er sliten, ellers er det bare jevnt spredt utover dagen. Tenker også på at jeg har 2 mnd igjen. Kommer til å eksplodere tenker jeg. Heldigvis er jeg ganske mobil når jeg først er kommet på bena :-). da føler jeg meg ganske frisk og rask.

Samme her, magen påvirker livskvaliteten veldig. Her er problemet at jeg sliter med at jeg føler jeg ikke får puste skikkelig med mindre jeg står rett opp og ned. Med en gang jeg setter meg ned eller legger meg ned, får jeg skikkelig følelsen av at jeg ikke får nok luft. Magen gjør det også fryktelig vanskelig å bøye seg ned for å ta på sokker eller plukke opp noe fra gulvet. Og den magesekken har et voldsomt press på seg nå, halsbrann fra jeg står opp til jeg legger meg[emoji51] dette er skikkelig slitsomt!

Magen er veldig høyt oppe og gjør det til tider vanskelig å puste, så sliter med å sitte behagelig i sofaen, ta på sko og bøye meg [emoji14]

Føles stram og hard... stappmett, men sulten

Litt ubehagelig å sitte noen ganger

Back
Topp