Hvordan kjennes kynnere ut?

Novo

Glad i forumet
Desemberskatter 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
☀️Påskeliljene 2026☀️
♡ Babymais2026 ♡
Har skjønt det dithen at det er menssmerte lignende. Er det skarp smerte? Har smerter i venstre side nå men mistenker at det er luftsmerter- spiste egg 30 min siden og de kan være tunge. Men uansett, når kjente dere kynnere første gang og hvordan kjennes de ut?

Magen bare strammer seg og blir knallhard, en del nedpress også. Varer noen sekunder også er det over. Hvis jeg holdt på med noe måtte jeg stoppe og helst holde meg fast til det var over.
Det har ikke begynt enda i dette svangerskapet :)

Det er ikke smertefult, men ubehagelig. Magen strammer seg som i en krampe. Varierer veldig hvor lenge den varer.

Det skal ikke være smertefult. Kjennes ut som du tar situps og magen blir heeelt stram. Trodde jeg kom ut fra siste svangerskap med sixpack, det gjorde jeg altså ikke

Hos meg blir bare magen stram. Ikke ubehag eller smerter. Har hatt kynnere allerede...

Magen strammer seg, og for min del kjentes det ut som en muskelstrekk, bare i et område av kroppen jeg verken før eller siden har kjent lignende :p

hadde nesten ikke kynnere forrige gang, så er faktisk usikker, men har også lest at de kommer vanligst rundt etter uke 20 :)

Takk for svar, da er det sikkert ikke det jeg har når det bare er på en side :p jeg skjønner det vel når jeg først får det tenker jeg da

Back
Topp