Hvordan kjennes Gravidmagen ut? Uke 9.

IVFprøver1990

Flørter med forumet
Førstegangs gravid. Lurer på hvordan deres gravidmage kjennes ut? Kan bumpen dyttes inn? Teit forklart, men håper dere skjønner hva jeg mener?
Spent på om det er en liten bump der, ellers om jeg bare er oppblåst :p

Jeg har lagt på meg 3,8 kilo og er 9 uker i dag med tvillinger. Det skal sies at jeg gir en liten F i om jeg spiser den ekstra sjokoladen nå eller ikke. Får bli flinkere med kosthold etterhvert tenker jeg.

Førstegangs gravid. Lurer på hvordan deres gravidmage kjennes ut? Kan bumpen dyttes inn? Teit forklart, men håper dere skjønner hva jeg mener?
Spent på om det er en liten bump der, ellers om jeg bare er oppblåst :p

Jeg har lagt på meg 3,8 kilo og er 9 uker i dag med tvillinger. Det skal sies at jeg gir en liten F i om jeg spiser den ekstra sjokoladen nå eller ikke. Får bli flinkere med kosthold etterhvert tenker jeg.

Gratulerer så mye! Så stas med tvillinger :Heartred Er også førstegangs, men har bare en, så merker ikke noe ennå. Litt mer oppblåst bare :D Er også 9 uker, men gått ned 1,6 kg :nailbiting:

Gratulerer! Jeg kjenner en liten hard klump en kan legge hånda rundt, men ikke dytte inn, for da må jeg bare tisse. Er ikke så langt, men jeg er 2-gangs. Kan ha noe med det.

Jeg er rundt 10 uker og toppen av livmora har kommet godt opp over skambenet så jeg kjenner den med hånda. Tarmene presses opp, så om jeg prøver å trekke inn/stramme magen så står den likevel ut. Men det er det området som inneholder tarmer som står ut:hilarious: men alt presses jo oppover når livmora vokser og flytter seg opp:)

Det der lurer også jeg på :-) Er også 9 uker, men ikke med tvillinger altså. Jeg synes jeg seg en liten mage, men ja, om det bare er at man er oppblåst? :D Har ikke gått opp mye i vekt (kanske 1kg), men har veldig problemer med å knappe igjen bukser...

Gratulerer så mye! Så stas med tvillinger :Heartred Er også førstegangs, men har bare en, så merker ikke noe ennå. Litt mer oppblåst bare :D Er også 9 uker, men gått ned 1,6 kg :nailbiting:
Går også litt opp og ned i vekt. Tror ikke det er noe farlig. Babyen er jo enda så liten. Innimellom har jeg litt mage, men det er bare fordi jeg er oppblåst :hilarious: Har bakovervendt livmor og tror det kan ta litt tid før det synes.

Jeg har allerede en ganske stor og tydelig mage, hadde aldri hatt sjans til å skjule den. Men er andregangsfødende også. Lurer likevel veldig på om det er en eller to som skjuler seg der inne (har genetisk anlegg for tvillinger). Jordmor var også litt i stuss, så fikk tul til uka. Spent! Hvordan fant du ut at du ventet tvillinger? Noen tegn? :-)

Jeg har allerede en ganske stor og tydelig mage, hadde aldri hatt sjans til å skjule den. Men er andregangsfødende også. Lurer likevel veldig på om det er en eller to som skjuler seg der inne (har genetisk anlegg for tvillinger). Jordmor var også litt i stuss, så fikk tul til uka. Spent! Hvordan fant du ut at du ventet tvillinger? Noen tegn? :)
Ingen tegn. Har vært igjennom IVF, så fikk TUL av den grunn :D fikk satt inn 2 egg. Masse lykke til!

Ingen tegn. Har vært igjennom IVF, så fikk TUL av den grunn :D fikk satt inn 2 egg. Masse lykke til!
Er det lov å spørre om det var grunn til at to egg ble satt inn eller om de tok hensyn til dine ønsker? :) Jeg gikk også gjennom ivf men «turte» ikke engang å spørre da de var så tydelig på det fra starten av at det bare skal settes inn 1.

Er det lov å spørre om det var grunn til at to egg ble satt inn eller om de tok hensyn til dine ønsker? :) Jeg gikk også gjennom ivf men «turte» ikke engang å spørre da de var så tydelig på det fra starten av at det bare skal settes inn 1.
Har hatt dårlig eggkvalitet hele veien. Ofte skjer det feil i befruktningen og svært lite egg overlever. Så de har vel tenkt at jeg har dårlige odds. Fikk aldri spørsmål om jeg ville sette inn to, de bare informerte om at de gjorde det. Det var jo selvfølgelig ønsket mitt også da <3

Back
Topp