Hvordan kjennes din uvi ut?

Lykkemed3

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2017
Jeg har siden i går kveld hatt smerter i magen. Trodde først det var luft-smerter, men så gir det seg ikke helt tross luftavgang [emoji6] Merker det i hele magen på en måte, også har jeg mer kynnere. Magen er øm når jeg trykker på den. Har aldri opplevd dette før (3.gangs).

Vil anbefale en tur til legevakten å levere en urinprøve [emoji4] jeg hadde det akkurat likedan for en måned siden, mye kynnere i flere dager (trodde også det var luftsmerter). Men etter en tur til legevakten viste det seg å være UVI. Jeg hadde ingen andre symptomer på uvi, og har vært mye plaget med det før svangerskapet, trodde derfor ikke det var det. Men jordmor sa at uvi kan gi helt andre symptomer når man er gravid, som feks mye kynnere.

Vil anbefale en tur til legevakten å levere en urinprøve [emoji4] jeg hadde det akkurat likedan for en måned siden, mye kynnere i flere dager (trodde også det var luftsmerter). Men etter en tur til legevakten viste det seg å være UVI. Jeg hadde ingen andre symptomer på uvi, og har vært mye plaget med det før svangerskapet, trodde derfor ikke det var det. Men jordmor sa at uvi kan gi helt andre symptomer når man er gravid, som feks mye kynnere.

Takk for svar [emoji4] Jeg får ta å sjekke urinen om dette fortsetter.

Er urinen grumsete? Lukter spesielt nesten som reker?
Hyppig vannlating? Svie ved vannlating?

Det er typiske symptomer, men kan også være uvi uten symptomer, er nok best å levere urinprøve ved tvil.

Anbefaler også å kjøpe hjemmetest for uvi. Veldig enkle å forstå, og man kan få en indikasjon.

Mye variasjoner med andre ord [emoji38] Jeg syns ikke urinen er grumsete eller har noen lukt. Men går mye på do, men det gjør jeg jo alltid som gravid [emoji23] Skal ta å sjekke for sikkerhets skyld i morgen [emoji1303] Takk for svar jenter [emoji2]

Jeg hadde i uke 28 veldig vondt i magen i et par døgn. Var litt som kynnere, men veldig langvarige. Og smertene spredte seg til korsryggen. Var hos jordmor og tok prøve. Ingen uvi, og tilsynelatende ingenting annet heller. Vet ikke hva det var. Det gikk over.

Jeg hadde i uke 28 veldig vondt i magen i et par døgn. Var litt som kynnere, men veldig langvarige. Og smertene spredte seg til korsryggen. Var hos jordmor og tok prøve. Ingen uvi, og tilsynelatende ingenting annet heller. Vet ikke hva det var. Det gikk over.

Er i uke 28+0 i morgen, så kanskje det er en overgangsgreie til 3.trimester [emoji23][emoji85]

Utenom vanlige symptomer... så føles det ut som jeg er på vei til å få orgasme hele tiden .. haha.. og så går det over til at underlivet brenner opp, høyt trykk og plus der nede og rett og slett ufyselig vondt.. hatt uvi litt for mange ganger, så kjenner heldigvis igjen symptomene [emoji14]

Hehe, kanskje:)
Ville skrive det for å si at smertene dine ikke nødvendigvis er uvi. Håper du slipper det!

Hadde ikke uvi [emoji2][emoji1319] Vet ikke helt hva det greiene var, men har ikke opplevd det før så ble litt bekymret. Gav seg ikke skikkelig før etter 1,5 døgn [emoji28]

Back
Topp