Hvordan kjennes det ut?

Aniela

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg mener, hvordan kjennes det ut når spiren rører på seg? Jeg er 15+ 4 og i går kjente jeg det for første gang en slags bobler lingdene som fyker over magen. Har kjente det samme i dag også.

Har ikke kjent noe enda, men ved min forrige føltes det som svak vibrasjon. Noe helt annet enn hva jeg hadde merket før, var helt sikker på at det var lille bebz. Da var jeg i uke 17.

Man kjenner omtrent samme følelsen på omtrent samme plass hver gang :) Jeg kjenner små "bump" nå :)

Sist merket jeg først noe som føltes som om noen strøyk meg forsiktig på magen. Etter hvert føltes det som små bump.

Denne gangen kjente jeg at noen "dyttet" inni der. Av og til som om det er noe som sprekker og stryker deg forsiktig :p Det er ikke alltid lett å forklare følelsene, for jeg tenker at det sikkert er litt forksjell fra person til person. Er absolutt sikker på at det du kjente var babyen :)

jeg tror jeg har kjent det noen ganger på kvelden etter jeg har lagt meg. Det kjennes ut som noen bruker ei fjær å stryker lett innenfor magen, men jeg vet ikke. Sist kjente jeg det ikke før uke 20.

Hmm ja det kommer ca på samme plass, hver gang. Men jeg kjenner det rimelig ofte, så jeg lurer på om dette er noe annet.... For det er da ikke vanlig å kjenne de mange ganger løpe av dagen?? Kjenner det mest etter jeg har vært i bevegelse. Når jeg sitter rolig blir det borte.

Hos meg har det kjent som om det skulle vært en liten fisk nederst i magen :) kan minne om bobler/luft :)

hos meg kjennes det ut som noen stryker en fjær eller finger på innsiden av magen. det gjorde det sist også :-)

For meg kjennes det ut som "bobbling" i magen :P

for meg, under alle mine 3 svangerskap har de første tegna til liv kjentes likt ut.

har kjentes som noen med en liten finger(1-4åring kanskje) har trykket el strøket veldig mykt og fort.
helt ekstremt forsiktig borti huden din...bare fra innsiden nederst i magen
så forsiktig i starten at man nesten ikke merker det...
så det er først etter man har kjennt det noen ganger at man på en måte begynner å ane hva det egentlig er.
Disse første små og forsiktige har jeg kjent første gangen i 13. uka dvs 12+....

I starten kan det gå dagesvis og noen ganger uker mellom hver gang jeg har kjent.
Etterhvert kjenner man disse myke små "dultene" oftere, tydligere/hardere og flere ganger etterhverandre.
og itillegg kommer også disse glidende bevegelsene.

Jeg mener, hvordan kjennes det ut når spiren rører på seg? Jeg er 15+ 4 og i går kjente jeg det for første gang en slags bobler lingdene som fyker over magen. Har kjente det samme i dag også.

Høres ut som det venninna mi har beskrevet. Definitivt den lille <3

Men er det vanligå kjenne det så ofte løpet av dagen da? Jeg kan kjenne dette manga ganger løpet av dagen.

Ja, det er det da? Den lille beveger seg jo mer eller mindre hele tida. Bra at det er liv der inne <3

Back
Topp