Hvordan kjennes det ut i uke 18?

Trultersen

Blir kjent med forumet
Gravid i uke 17+4. Alt ser fint ut på ultralydene jeg har tatt. De siste uka har jeg begynt å få smerter nederst i ryggen/øverst i setet på venste side. Murringene kjennes på venstre side generelt. Andre som har opplevd lignende og har noen råd?

Hvordan skal det kjennes ut i uke 18? Kjenner man babyen da? Det eneste jeg kjenner er at det er litt "press" nede i magen.

Setter stor pris på at dere deler deres erfaringer :)
 
Gravid i uke 17+4. Alt ser fint ut på ultralydene jeg har tatt. De siste uka har jeg begynt å få smerter nederst i ryggen/øverst i setet på venste side. Murringene kjennes på venstre side generelt. Andre som har opplevd lignende og har noen råd?

Hvordan skal det kjennes ut i uke 18? Kjenner man babyen da? Det eneste jeg kjenner er at det er litt "press" nede i magen.

Setter stor pris på at dere deler deres erfaringer :)
Jeg har heeelt lik erfaring! Er 16+6. usikker på om jeg har kjent noe til baby eller om det er magen generelt :p Men merker det er noe der! Spesielt på slutten av jobbdagen.
 
Gravid i uke 17+4. Alt ser fint ut på ultralydene jeg har tatt. De siste uka har jeg begynt å få smerter nederst i ryggen/øverst i setet på venste side. Murringene kjennes på venstre side generelt. Andre som har opplevd lignende og har noen råd?

Hvordan skal det kjennes ut i uke 18? Kjenner man babyen da? Det eneste jeg kjenner er at det er litt "press" nede i magen.

Setter stor pris på at dere deler deres erfaringer :)
I forhold til rygg og sete kan det være bekkenlåsning som er på vei. Hvertfall slik jeg kjenner det. Ville oppsøkt en kiropraktor eller en fysioterapeut for å få det sjekket ut før det blir verre
 
Jeg kjenner det også nederst i ryggen, men hos meg begynte bekkenløsninga ca. i uke 11-12 også, så det er en del smerter enda lenger ned også :dead: Hvert skritt gjør vondt, i skrittet:blackeye::facepalm:
 
Jeg har også noen ‘ilinger’ på venstre side i korsryggområdet. Kommer kun når jeg går lange og raske skritt eks ved rask gange. Så foreløpig går der fint med kortere skritt og litt saktere gange.
 
Har begynt å kjenne litt på ryggen at tyngdekraften nå endres med den voksende magen. I går murret det litt i korsryggen og det er nok fordi jeg svaier ryggen litt for mye i løpet av dagen. Må begynne å tenke på holdningen min!
 
Back
Topp