Hvordan kjennes bevegelse?

Tittetitt

Glad i forumet
Julibarna2014
Hvordan kjennes det egentlig ut når babyen beveger seg? Det er fint å vite hva jeg skal kjenne etter, så kanskje jeg merker det før:)

Det kan kjennes ut som luft bobler eller en liten fisk som slår med halen emoticon

me førstemann så kjentes d ut som man fikk sånn magesug og kilte veldig hehe :) har isje merka noe ennå, e nokk litt fortidlig ennå :)

Jeg følte det som om et bittelite dyr løp raskt med sine små, lette ben  Litt faste bobler, liksom! Kjente i uke 15 sist, så jeg er spent på de neste ukene nå! Morkaken ligger nedover, så jeg burde jo kjenne litt :-)

husker at sist kjentes det ut som det var en flue eller tre inni der som fløy og kræsja i livmorveggen men det ble rakst sterke spark som kunne både sees og kjennes på utsiden 

Jeg synes de første bevegelsene kjentes ut som farrisbobler som sprakk mot huden i magen...hvis du skjønner

Føles som små dult inni der. Vansklig å forklare ;) hehe

Mange morsomme beskrivelser. Gleder meg til jeg kjenner noe<3

har du hatt lemusser noen gang? små rykninger i huden.
slik følte jeg det i begynnelsen, akkuratt som lemusser i magen eller små bobler om du vil.

Leste over svangerskapsdagboken min i går fra første graviditet - og der skrev at jeg i uke 17+4 så kjente jeg første begevelsene fra babyen - og jeg skrev at det var akkurat som leamus i magen

Leamus er akkurat drt jeg tenkte også:-)

Prinsessemamma`n skrev:
Det kan kjennes ut som luft bobler eller en liten fisk som slår med halen emoticon

har du kjent en fisk slå med halen på ordentlig?

Sjakk Matt skrev:

Prinsessemamma`n skrev:

har du kjent en fisk slå med halen på ordentlig?

Det kan vell hende hun har! Det har hvertfall jeg! Hvis man har vært på fisketur så er det jo ikke så rart

Snakket med mormor i går, og hun sa at nå var det bare å glede seg til jeg kjente bevegelse i magen. Hun mente det kjentes ut som en liten fuglevinge som kilte fra innsiden emoticon

Back
Topp