Hvordan kjennes bekkenløsning ut??

Pingo87

Betatt av forumet
Har i lang tid hatt veldig vondt i halebenet, og får med jevne mellomrom sånne "rykk" bak på sidene av korsryggen(fantastisk godt forklart) og i lysken på et vis..
I kveld har jeg så vondt baki ryggen/sidene at jeg holder på å bli gal!
Er dette noe bekkenløsning in the making, eller kjennes det annerledes ut?

Tusen takk! Virker som om det er mer bekkenlåsning som er på gang.. :joyful:

Anbefaler å gå til naprapat eller osteopat med mammaekspertise. Jeg går til mammaklinikken og får massasje og treningstips som hjelper masse.

Anbefaler å gå til naprapat eller osteopat med mammaekspertise. Jeg går til mammaklinikken og får massasje og treningstips som hjelper masse.

Skal en tur til fysioterapeut i morgen og se om det hjelper. En venninne som anbefalte det-hun fikk god hjelp når bekkenet hennes begynte å bli trøblete. Så krysser fingrene!

Det kommer litt an på. Jeg hadde bekkenløsning med første og hadde vondt på innsiden av hoftene. Denne gangen kjennes det innimellom ut som om at jeg har fått isjas (det verket fra rumpa og ned i leggen og jeg klarer ikke løfte bene ordentlig). Hvis jeg går mye får jeg ofte intense smerter foran på midten like over herligheten og dette er visstnok også bekkensmerter. Har vært hos legen i dag og fått henvisning. Skal kontakte fysio snart.

Det kommer litt an på. Jeg hadde bekkenløsning med første og hadde vondt på innsiden av hoftene. Denne gangen kjennes det innimellom ut som om at jeg har fått isjas (det verket fra rumpa og ned i leggen og jeg klarer ikke løfte bene ordentlig). Hvis jeg går mye får jeg ofte intense smerter foran på midten like over herligheten og dette er visstnok også bekkensmerter. Har vært hos legen i dag og fått henvisning. Skal kontakte fysio snart.

Hmm.. Det blir interessant å se hva de sier for noe. Jeg måtte avbestille timen idag fordi jeg var så kvalm, men satser på å komme meg avsted så fort som mulig!

Back
Topp