Hvordan kjenner man starten..

Sykkelfrue

1 down, 1 to go....:)
*MIA*
..på en fødsel?

Jeg ble satt i gang sist, og må innrømme at jeg nå er så spent på å gå hjemme og kjenne at det skal skje noe. Men siden jeg ble satt i gang sist vet jeg liksom ikke helt hva jeg skal kjenne etter?! Starter det oftest med murringer? Åh. Jeg er så spent. Og UTÅLMODIG!!!!!!!!

Forstår at du blir utålmodig :)

Her har det startet med regelmessige kynnere. Også har de blitt så "vonde" at jeg ikke klare å sovne igjennom det.
Ordentlig vondt syns jeg ikke det har vært før vi har kommet til sykehuset - men det virker som det er veldig forskjellig fra person til person.

Fikk ikke regelmessige rier sist, men husker at jeg ikke klarte å snakke pga smertene når toppene kom. Kjenner på alle muluge vondter om dagen, men ikke noe som ligner rier dessverre;)

Her startet det med vonde kynnere som ble regelmessige. Slim og blod kom samme morgen. og lakk vann.
Ble også satt igang sist og tenkte på det samme som deg..

Masse lykke til, håper du får en fin fødsel og dette er spennende da!!

Her startet det med vondt i magen. Trodde det var noe eg hadde spist :-P Fikk ikke sove og mageknipen kom ganske regelmessig. Tok litt tid før eg skjønte at det var rier :-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Startet med det jeg trodde var mageknip her også sist. Løp faktisk på do fordi jeg trodde jeg "måtte". Og så ga det seg. Da det dukket opp noe tilsvarende som også ga seg igjen en halvtime senere begynte jeg å skjønne hva som skjedde (var kraftig på overtid). De var 45-60 sekunder lange fra starten av og så ble de hyppigere og mer intense etter hvert :)

Jeg følte det som "diaré-kramper", men likevel ikke sånn at jeg følte for å gå på do :-) hadde rier i 51 timer før de satte meg i gang til slutt, med drypp og lystgass, så var ganske fjern og husker ikke så mye fra siste 2timene, så kan ikke si jeg husker hvordan følelsen av de sterke ondtlige riene var :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg ble også satt i gang sist, så jeg ante ikke hva som ventet meg denne gangen.
Her startet det med så smått vannavgang. Begynte å lure litt, da jeg aldri har hatt
problemer med urinveisinfeksjoner eller ufrivillig lekkasje...
I løpet av kort tid, en time eller så, begynte det å renne så jeg ikke kunne gå av toalettet.

Riene kom etterhvert, og det kjentes først ut som menssmerter nederst i livmora, etterhvert
som noen tok tak og klemte sammen nederste delen i magen. Osv osv mer og mer intenst.

Back
Topp