Hvordan kjenne livmor

tingeling1990

Glad i forumet
Må man trykke hardt for å finne den eller kan en trykke lett ned? Fant hjertelyd med doppler ganske langt oppe, men klarer ikkje å kjenne den «berømte» kanten:p bare ubehag når jeg kommer til et visst punkt :p føler alt er like mykt eller hardt :p

Legg deg helt flatt, begynn å kjenn på skambenet å trykk lett oppover hele veien, til slutt burde du kjenne en liten hump/kant. Min i uke 12 er midt mellom navle og skamben. Jeg har litt "ekstra" men kjenner den for det... Trykker sånn middels, ikke alt for lett men bruker liksom ikke makt heller :)

Legg deg helt flatt, begynn å kjenn på skambenet å trykk lett oppover hele veien, til slutt burde du kjenne en liten hump/kant. Min i uke 12 er midt mellom navle og skamben. Jeg har litt "ekstra" men kjenner den for det... Trykker sånn middels, ikke alt for lett men bruker liksom ikke makt heller :)

Har gjort akkurat dette, men kan hende jeg må få lege eller jordmor til evt å vise meg en gang :)

Kan liksom følge livmora fra skambeinet og videre, blir liksom en bue som forsvinner inn i magen. Kjennes nok lettere etterhvert som den vokser litt til :)

Sniker litt fra November her, men mitt beste råd er: få orgasme! Min livmor blir knallhard i ett par minutter, og da er det kjempeenkelt å kjenne hvor toppen er :-)

Syns det er kjempe ekkelt! Klarer ikke kjenne etter. Å haaater når jordmor gjør det. Får helt fnatt!

Back
Topp