Hvordan kjøle seg ned

Scarlett

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberbarna 19
Dere som har født, og som ikke kan bade.... hvordan kjøler dere dere ned? Jeg holder på å krepere, har så ubeskrivelig lyst til å bade men er bare 3 uker siden fødsel :( jeg prøver å sitte med beina i kaldt vann osv men det hjelper ingenting....

Jeg bor forran ei vifte når jeg ikke ammer lillemann. Kald klut i panna eller der det föles nødvendig. Er heldigvis meldt mildere her nå fra i dag :)

Vi har varmepumpe vi kjøpte i mai. Årets beste investering! Har det 22 grader inne. Så vi er mye inne. Orker bare gå ut om formiddagen før det blir for varmt ute

Prøv å holde håret vått. Det funker på meg iallfall. Har langt hår så det tar litt tid før det tørker.;) Kaldt fotbad er også bra.

Du kan jo vasse til lårene og «kaste vann» på kroppen. Dupp hodet nedi.

Jeg holder meg inne med varmepumpen som også har aircondition funksjon. Så det er veldig behagelig inne hos meg.
I dag dro mannen min på mc tur og mamma hentet guttene og dro på stranden. Jeg tenkte jeg skulle bruke tiden til å dra på butikken å handle. Men jeg oppdaget hvor varm bilen var så jeg og lille holder oss hjemme hvor det er behagelig.

Back
Topp