Hvordan kan man tjene penger hjemmefra?

Veronica 1991

Brian Aleksander <3
Januarhula 2014
Jeg er hjemme i permisjon med prinsen min å har valgt å ha 80% lønn for å være lengst mulig hjemme.

Er det noen som har tips for å tjene penger hjemmefra?
Feks lage noe, wallstickers (samboer har maskin), smykker, scrapbook ting osv..
Noen som har noe tips? :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Jeg tjener litt ved å hekle luer og diverse som jeg legger ut for salg ( tok også bestillinger da jeg var hjemme i permisjon ), så svarer jeg på spørreundersøkelser på et par sider på nett, der man enten samler opp poenger som etterhvert gir muligheten til å velge seg et gavekort, eller tjener opp poeng som blir penger og betales ut via paypal :) Er jo ikke så mye penger å tjene på spørreundersøkelser, men litt er det likevel :p

Om du er flink til å hekle/strikke/male er jo dette noe å gjøre :) mora mi tok på seg å male motiv på postkasser en gang, en annen gang lagde hu ganske stilige dørskilt av takstein (malte på de) :) ble masse kult og helt særegne postkasser til de som ville ha! :) mye troll og elg da, men ville man ha noe annet fikk man det :)
Selv har jeg tenkt litt på å få øvd mer på å klippe hår, og ikke ta noe mer enn mellom 50-100 kr for klipp da det blir enkle klipper jeg vil ta på meg, mest for å holde det litt vedlike mens jeg er i permisjon :)

iphonen

Både eg og sambo tjener ekstra på å oversette og lage artiklar på nett. For eksempel oversette artiklar fra engelsk til norsk. Ikkje veldig godt betalt, men ganske enkelt:)

Sent from my iPhone using BV Forum
Hvor gjør man det? :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Back
Topp