hvordan kan jeg forandre meg...

kajen

Betatt av forumet
jeg trenger sårt noen råd.. jeg føler meg ikke bra.. når jeg er med venner går det greit liksom, men sånn ellers hvis jeg treffer mennesker så vil jeg så gjerne være sosial å prate... men jeg får det aldri til. drar liksom i barseltreff, åpen barnehage slike ting da for å være sosial. men så ender det liksom opp med at det er aldri jeg som prater, bare svarer liksom og jeg vil så gjerne prate prate prate men jeg klarer ikke.. hvordan kan jeg forandre meg...? jeg føler alle tenker sitt om meg om at jeg er så rar osv.. klarer jeg å si noe så blir det bare teit[:(] hufff...

Vet ikke, men det må da finnes noe kurs eller lignende. Vet det er mange som sliter med det samme som deg... Kanskje spørre legen eller sende et brev??

Ellers er det små skritt som teller... Vær glad for de små skrittene du gjør og fokuser på det positive som du kan og ikke det du føler du ikke mestrer!![;)]

Masse lykke til!![:)]

Du får øve deg hjemme, se tilbake på samteler og se hva du kunne svart og sånt...

Det værste jeg vet er folk svarer sånn at samtalen avsluttes eller føler at det er kun jeg som er i samtalen, om du skjønner hva jeg mener...

F.eks
meg: jeg har lyst å dra til syden i sommer
du: ok
Jeg: har dere ferieplaner?
Du: Ja
Jeg: Skal dere til syden?
Du: Nei

Back
Topp