Hvordan julekalender får deres barn?

lille iskaffe

Forumet er livet
Broderte denne til snuppa i fjor så hun har pakke kalender også blir det nok kalenderen som hører til nrk barnetv da.

har en som jeg har brodert også får de alltid hver sin kalender med sjokolade inni av besteforeldrene! =)

Han får alltid flaxkalender også tenker jeg å se om det kommer noen spennende i butikkene når det nærmer seg jul..

Frøkna skal få en som jeg hadde som barn, som lillebroren min overtok da jeg fikk en ny (tanta mi lagde en sprellenisse). Den hun skal ha er altså en nisse med en gavesekk, og der gavesekken er er det masse kroker til å henge pakker på.

Hun får ikke kalender i år da. [:)]

Last edited:
Har brodert kalender til Oliver:

Som skal fylles med masse rart[:D]

Og det heter forresten HVILKEN ikke HVORDAN!!!

ORIGINAL: sept08ogfeb10

jeg lagde denne til lillegutt da jeg ble sykemeldt tidligere enn planlagt når jeg gikk gravid med han. [8D]

Den var fin. Kanskje jeg skulle prøvd meg på brodering, har ikke gjort det siden u-skolen.[8D]

I år skal vi droppe julefeiringa i huset, og tror nok vi dropper hele kalendergreie også. De er så små at de ikke skjønner det her i huset likevell. Hadde pakkekalender i fjor men det var like mye for min del som tellte ned til termin på lillejulaften. 

Holder på å brodere denne.
*kom visst ikke med bilde, men det er en nisse i slede, med pakker.

Han har en pakkekalender som mamma har laget til han, så den skal han få med litt forskjellig oppi..[:)]
så får han en flaxkalender av svigers... og så satser jeg på at julekalenderen på nrk er noe spennende, for da får han kalender me det også[:)]
skal det være så skal det være [:D]

har faktisk brodert helt lik den ts har brodert [:D] så her får han litt ulike små pakker på den 

Tenker det blir pakkekalender.
Men ikke bare ting da, men feks " lese 3 bøker", "male" osvi tillegg til ting.

hun får en sånn liten sjokoladekalender..... skal brodere julekalender til pakker, men blir ikke i år(rekker ikke det nå...)

Back
Topp