Hvordan jobber dere i jula?

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Ja, dere som har jobber hvor det ikke er noe som heter verken juleferie, påskeferie osv;) Har dere vært heldige å få mye fri eller jobber dere?

Jeg har fått fri lille julaften(skulle egentlig jobbe kveld), 2.juledag, nyttårsaften og 1.nyttårsdag. Greit fornøyd med det, må jobbe dagen på julaften da men det går greit....:)

Men kjenner det stikker litt når jeg ser alle facebookstatuser med folk som tar en hel uke fri i jula og bare kan kose seg hjemme!

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Jeg jobber i julen; nå lørdag kveld, søndag dag, 1 juledag kveld, 3 juledag dag, nyttårsaften kveld, 1 nyttårsdag dag og dag 3 nyttårsdag :)

Har hvertfall fri lille julaften og julaften :D

Kjenner jeg er misunnelig på folk med juleferie jeg også!! Skulle gjerne bare ha kost meg hjemme med gutta mine! Men men :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

jeg er utrolig heldig (og vet det veldig godt ;) ) fikk ferie nå og skal ikke på jobb igjen før 6 januar ;)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Jeg må jobbe natt til julaften og første juledag, så jobb natt til lørdag, søndag og mandag :(
Kan ikke si at jeg gleder meg til å måtte sove på julaften, men blir jo nød siden jeg skal på jobb neste natt også.

Har planlagt med mannen at vi tar julefrokost sammen når jeg kommer hjem, og så får ungene en pakke eller to hver + julestrømper før jeg legger meg litt.

Jeg har vært på jobb ikveld, og nå har jeg fri i noen dager :) Jobber dagvakt julaften og 1. juledag, samt seinvakt 2. juledag. Også jobber jeg mandag i romjula, og torsdag og fredag på nyåret. Er egentlig veldig fornøyd med vaktene mine :)

Jobber lille julaften kveld og nyttårsaften kveld, samt 1. nyttårsdag kveld. Er fornøyd med juleturnusen ;)

Jobber i natt, lørdagsnatt, søndagsnatt..:)
Og dagtid 1., 2., og 3. Juledag.. Samt lille nyttårsaften og nyttårsaften..:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg må jobbe natt til julaften og første juledag, så jobb natt til lørdag, søndag og mandag :(
Kan ikke si at jeg gleder meg til å måtte sove på julaften, men blir jo nød siden jeg skal på jobb neste natt også.

Har planlagt med mannen at vi tar julefrokost sammen når jeg kommer hjem, og så får ungene en pakke eller to hver + julestrømper før jeg legger meg litt.
Ja, da må du nesten sove litt på julaften. Men julefrokost og litt pakker på morgenen hørtes veldig kos ut da:)

Vi bytter på å jobbe julaften og nyttårsaften. Alle må jobbe lillejulaften. Vi har stengt alle røde dager, men åpent ellers i jula helt til kl 20.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Har ikke helligdagsjobbing dom mange andre her, men vi har åpent/arbeidsdager fem dager de neste 14 dagene, og jeg skal kun på planleggingsdag 2.januar:)

Har hatt fri til nå. Sambo jobber imorgen, mens jeg har fri med frøken. På Mandag blir det jobb så da skal hun i bhg en tur før det er 3 dager fri igjen og 1 dag i bhg før helg... skikkelig barnehagepause

Jeg var på jobb i går! Skal jobbe i morga og søndag,men da har jeg fri til 6. januar :)
Men nå jobber jeg bare på løst,og setter opp min egen turnus ;)

Har hatt fri til nå. Sambo jobber imorgen, mens jeg har fri med frøken. På Mandag blir det jobb så da skal hun i bhg en tur før det er 3 dager fri igjen og 1 dag i bhg før helg... skikkelig barnehagepause
Her har heldigvis samboer fri så lillegutt får fri i 1.5 uke nesten:) Deilig at de får litt rolige dager hjemme med mamsen og papsen:)

Back
Topp