Hvordan jeg møtte min kjære?

jealie28

Gift med forumet
Inne på desember så har de hatt en tråd om dette..sikkert mange morsomme historier...noen her som vil dele sin? Hvordan møttes du og din kjære?[:)]

Jeg møtte min kjære i hemsedal, en påske..vi var en stor gjeng som dro på tur, og vi hadde flere rom...noen av de skulle være morsomme, og oppgav feil rom nr...så jeg og et par venninner buset inn på dette rom nummeret...og der var det jo INGEN vi kjente...men der stod altså min nåværende kjære:) så gikk det som det gikk, nå sitter vi her, skal gifte oss i juli, har ei tulle sammen på 3 år...og han hadde ei tulle fra før av, hun er nå 7, og snart kommer en klump til [:)]

Jeg møtte gubben via rødekors..
skallet mann med hole in the sky gensker og verdens SØTESTE fjes..
gifter oss i oktober og venter ei lita en...

Jeg møtte sambo på en overraskelsesfest for ei felles venninne av oss i januar 2004. Festen var på en sportshytte langt utpå Totenbygda![;)]

Hadde da begge andre kjærester, men ingen av de var med på festen. Ganske rolige av oss begge to, så ble sittende å skravle mens andre dansa på! Jeg ble skikkelig betatt og vel... gjorde det slutt med typen uka etterpå... Etter et par uker fikk jeg sms fra denne gutten om jeg skulle være med ut å kjøre bil (han hadde også gjort det slutt med sin)![;)] Besøkene ble det flere og flere av og til slutt var vi et par! Vært sammen siden mars 2004![:)]

Kjøpte hus i fjor, har en hund som blir 4 om en måned og i januar blir vi foreldre for første gang![:)]

møtte samboer på jobb... flørtet litt uskyldig på kontoret noen mnd, og første weekendtur med ski og drikke ble det litt klining. Gikk noen mnd med "hemmelig" forhold før vi ble et par.

møtte min mann via ei felles vennine i 2004 , vi ble sammen den kvledne vi traff hverandre , og forlovet oss 1 mnd etterpå , fikk vår første sønn i juni 2006 og sønn nr 2 i mars 2008 og giftet oss samme året , nå skal vi ha nr 3 i januar 

Vi møttes på en hagefest hos min beste venninne. Han sang "skyfri himmel" til meg [:)]. Tok en stund før det skjedde no, for han var såååå sjenert at det var veldig vanskelig. Jeg måtte tilslutt ta initiativet, og da sa jeg bare til an: du blir med meg hjem - hahaha! nå høres jeg ut som en player merker jeg, men seriøst - vi var laaaangt forbi hintestadiet. og siden han aldri gjorde noe, så måtte jeg tale i klartekst.

skal sies at han la seg på sofaen i stua, for jeg tenkte at han måtte jo skjønne at han skulle komme inn å legge seg - men... neida... [:D]

neste gang han ble med hjem så sa jeg han skulle komme inn å legge seg, og det ville han - men han lå nesten hele natta med armene i kryss over brystet og var livredd for å komme borti meg, hehe!

Har kommet seg mye nå da, etter 8 år sammen ;). men den gifteringen som jeg har bestemt meg for at det er HAN som skal ta initiativ til, den lar visst vente på seg til tross for mer enn hinting....

men han ER verdens beste kjæreste på alle måter - elsker han!

Vi møttes på byen i Oslo i mai 2005 [:D]
Ble sammen juli 2005 5-årsdag om halvannen uke.

Så mange koselige historier ! [:D]

Jeg møtte min mann gjennom finnenvenn jeg [;)], vi begynte å snakke i mars, traff hverandre i april (kjærlighet ved første blikk).
Han Vestlandet - jeg Østlandet. Flyttet sammen nesten med en gang....jeg fikk nemlig ikke lov å dra derfra igjen, hihi. Så nå er vi på vårt 6 år sammen. Fikk en sønn i 2008, gifta oss på Gran Canaria i 2009, flytta til Østfold i 2010 og venter nå vårt andre barn [:)]

Koselig tråd[:)]

Jeg skulle ha friår etter vgs, og søkte etter jobb. Hadde på forhånd bestemt meg at jeg ikke skulle jobbe i matbutikk.. Planen var at jeg skulle søke på sparkjøp. Sendte feil søknad og den endte opp på eurospar (nå meny). Sa heldigvis ja til jobben. Møtte min kjære der. Hadde samboer på den tiden, men da det tok slutt, ble jeg invitert ut på date. Etter et par date, ble vi samboere. 11 mnd senere var jeg gravid med datteren vår. Da hun var 3 år, ble vi foreldre til en sønn. Giftet oss på 6 års dagen. Kjøpte hus og fikk oss kattunge. Nå, 7 år etter vi ble sammen, venter vi vårt tredje barn

[:D]
Koselig å lese alle trådene.

Jeg gikk i paraell klassen til typen på barneskolen, begynte i samme klasse på ungdomskolen.. der hang vi i samme gjeng, etter to år i samme klasse begynte vi å flørte masse i 10ènde klasse.. vi ble kjærester og det er det beste som har hendt meg.
Vi flyttet for oss selv når vi var 17 år og bodd sammen siden.
Vi har nå vært sammen i 8 år og snart 5 mnd[:D] Vi har en hund på snart 5 år og eier et lite hus, og i Januar har vi også vårt lille nurk[:D]

Dette er faktisk en kompis av gjengen til min kjære bror[;)][;)]
Vi møttes på fest en gang, og han ba meg sitte på fanget hans og greier etter litt prat. "Husk at dette er søstra mi a" sa broren min spøkefullt.
Så blei det litt sms, msn og et par fester til! Jeg falt jo heeelt for han. Hadde noen små dater, men plutselig fikk han seg dame på andre sida av Norge. Møttes på nett. De skulle møtes i oslo da hu skulle dit. Jeg gråt og gråt  og gråt når han reiste dit. Henta han på stasjonen og gråt og gråt og gråt når han fortalte at de hadde blitt kjærester!
Også prata vi fram og tilbake, og han greide ikke å se at jeg blei så lei meg. 14 dager seinere blei det slutt mellom de.  De neste 2 månedene var vi fram og tilbake, og han skulle spise frokost hos meg 1.juledag! Jeg blei så glad[:D][:D]
Henta han på julaften på kvelden, siden han hadde mista lappen. Fikk en ring-eske av han. Og jeg blei nesten litt skuffa, for jeg hadde sagt til han at jeg ikke ønska meg smykker. Men jeg åpna opp og der lå det et bilde av han[:D][:D]
Også spurte han om jeg ville være hans!! På selveste julaften[:D][:D][:D]
Kommer aldri til å få noe bedre gave på julaften!  2.5 år nå <3

Cute historier da...Skal prøve å gjøre dette kort...[8D]

Jeg møtte min kjære gjennom tanta mi (som er bare 3 år eldre enn meg) på byen med en kompis av tanta mi...

Falt veldig for han med en gang, men jeg var den som likte å danse å ha det gøy, mens han satt ved baren og drakk ølen sin (som jeg forøvrig gjorde dau[:-][8D])

Sambo og jeg hadde gått og holdt hånd i hånd mens vi gikk å pratet...Når vi skulle gå så tok tanta mi og jeg en pirat- taxi... Jeg ville såååå gjerne ha kyss av han (må si jeg var 18 og våryr[8D][:-]) men han tok ikke noe initiativ i det hele tatt...Så når tanta mi hadde satt seg i bilen så ga jeg han kjapt en nuss og (bokstavelig talt) heiv meg inn i bilen...[:o][:-] Hehe..Sjenert? neeei da...

Etter det ble det litt små teksting og vi møttes flere ganger...En kveld på byen ble vi bare sammen, satt i sofaen på martins og klina...[8D] (for dere som vet om martins så var dette før den gamle martins som brant ned)

Etter å vært kjærester i nesten et år så sa jeg til sambo at jeg ville flytte til eget så vi kunne være sammen...Han sa da at da søker vi på en leilighet...(sa ingenting om å flytte sammen[8|]) Vi bodde hjemme hos foreldrene våre...

Så kjapp oppsumering:

Etter ett år som kjærester ble vi samboere...
Etter 3 år sammen fikk vi Casper...
Jeg fridde til sambo etter 7 år som kjærester...Han sa ja..[8D]
Etter 8 år sammen fikk vi Mathilda...
Og nå i august feirer vi 10 år jubileum...[8D]
etter 10 år sammen får vi vårt 3. skatt i januar/februar...

Når vi gifter oss er litt uklart ennå, men har ikke lyst å vente 10 år...Tror ikke Casper i en alder av 16-17 år har lyst å være brudesvenn...[8D][:-]

Sånn fått med meg det viktigste...[8D]

Eg møtte samboer for første gang for mange år siden når eg var å såg på ein leilighet han skulle leige ut. Eg leigde aldri leiligheten, men møtte han igjen ein del år seinere gjennom min daværende kjæreste faktisk [8|] Etter det så såg eg han ikkje igjen før ein del måneder seinere, ei stund etter at det blei slutt mellom meg og ex'en.
Då møtte eg han på ein uteplass rett før stengetid, vi snakket litt før vi blei kastet ut. Så gjekk eg på nachspiel og han gjekk heim, men det tok ikkje ein halvtime ein gang før eg fekk melding av han [;)] Så då fortsatte det med sms, facebook og msn til neste helg. Då kom han på besøk og vi satt oppe hele natta og snakket [:)] Dagen etter var eg på besøk til han, og utpå natta blei vi enige om at vi ville bli kjærester [:)]
Så etter ein måned så budde eg meir eller mindre hos han, etter 1 år solgte eg leiligheten og flytta inn offisielt, etter 2 år forlova vi oss og nå venter vi vårt første barn [:D] I tillegg så har vi hund og katt [:)]

Møtte sambo første gang 8 sep 2007, på en vennine sin bursdags fest.
Det var under en 1 uke siden jeg hadde gjort det slutt med eksen, og hadde ingen planer om å treffe en ny en..
Endte med at vi klina og SOV sammen den natten..
Også fortsatte vi det bare[:-], flytta sammen i oktober 07, og des 07 var jeg gravid[:)]
Sep. 08 kom småen, okt 09 forlova vi oss, des. 09 kjøpte vi hus, og apr 2010 var jeg gravid igjen[:D]

Så i sep er det 3 år siden vi traff hver andre
(lurer på hvordan det kommer til å ende hvis vi fortsette å holde dette tempoet oppe[8D])

Møtte mannen på jobben min[:D] Hihi!
Han var tilfeldigvis innom en dag, og etter det kom han hver helg bare for å se på meg (Han bodde 1 times kjøring unna på det tidspunktet[:D])
Tok ganske lang tid før han tok mot til seg for å spørre om jeg ville være med ut med ham[:)] Da hadde vi allerede "flørtet" en god stund, og jeg hadde såå lyst til å be ham med ut.. men turte ikke pga jeg følte det ble litt feil siden jeg var på jobb da jeg møtte ham[&:][8D]

Plutselig en dag kom han bort til meg og ba meg med ut[:)] Jeg sa selvfølgelig ja[:D]
Vi gikk ut og ble kjent..gikk en del turer sammen - utrolig alt man får snakket om på slike turer uten forstyrrelser[:)]
Vel, vi endte hvertfall opp sammen - kunne ikke hatt en bedre mann, så jeg må nesten velge å tro at skjebnen hjalp til[;)][:D]

Møtes på fest som jeg og en kamerat ordnet, en skikkelig singefest, hvor alle skulle ta med noen venner, det var en skikkelig fuktig fest... men siden den kveld har det vært oss to. Kjøpte hus før vi hadde vært samen i ett år, og har vært samen rett over 2 år nå, gått litt fort, men vi viste veldig fort at det var oss to. Verdens fineste kjæreste syns jeg kunne aldri funnet en bedre mann!

Gleder meg sånt til vi får babyen vår! Viss vi får en gutt så håper jeg han er en liten kopi av sin far [;)]

Jeg møtte min kjære på fest hos ham. aug. 06
Ble invitert av broren hans og dama.
6 uker etter hadde jeg positiv test, 2 uker etter det flytta jeg inn.
I november kjøpte vi hus som vi overtok 1. mars 07.  og i juni 07 kom eldstemann.
22mnd senere kom minstejenta, og 22 mnd etter henne kommer lilleputt[8D][:D][:D]
Hastverk? neeh.[8D]

Vi møttes nyttårsaften 1996/97 (!). Jeg var egentlig ikke interessert for han var hele 3 år eldre enn meg. Skikkelig gammel syntes jeg. Hi hi. Men så ble det oss likevel. Han fikk overtalt meg til å bli med på fest etter en stund.

så mange søte historier!!!! [:D][:D][:D]

Min blir nok litt lang og klomsete....

Jeg møtte min mann på teorikurset....
Jeg satte meg på bakerste rad i et hjørne... ei jente kom bort å spurte om hun kunne sitte der å vi begynnte å snakke...om de to guttene som satt ved siden av oss.. [;)][;)][;)] (skrev til hverandre i notisbøkene)
Mens vi hadde pause en dag og sto ute å røyka inviterte vi han med på kaffe stter kurset var ferdig... Vi snakka alle 3 + ei venninne av meg som også var med å drakk kaffe...
Hun som satt ved siden av meg ble ei god venninne i noen år og hun var den som var intresert i han først å de ble sammen noen mnd... men etter de gjorde d slutt fortsatte jeg å han å være venner... jeg reiste på folkehøyskole i bergen og vi snakket oftere og oftere via mobil og msn.... mens jeg gikk på folkehøyskole kom han på besøk og vi ble plutselig sammen... da jeg skulle flytte hjem bodde jeg hjemme i 2dager før jeg var flytta inn i leiligheten hans... 1år etter vi ble sammen fant vi ut at jeg var gravid... 1 mnd etter sønnen vår kom til verden kjøpte vi hus og 5år etter vi ble sammen giftet vi oss... nå har vi vært gift i 1år....[:D][:D][:D][:D] og venter nr 2 etter mye prøving

Jeg va vel egentlig lei av hele singellivet. Hadde truffet en del gutter og hadde noen forhold bak meg, men ingen føltes det rett sammen med. Så jeg ga opp. Søkte politiskolen og konsentrerte meg om helt andre ting.

I desember 2003 overtalte ei venninne av meg til å være med på byen for samboeren hennes var bortreist:) Da vi satt hos henne og drakk fikk jeg bare en følelse av at jeg kom til å treffe en dn kvelden. Da jeg nevnte det ble hun litt småirritert og sa at hvis jeg hadde tenkt å finne en ville hun ikke gå ut med meg så jeg blåste det bare bort:)

Utover kvelden traff jeg min kjære gjennom min venninne. Hun visste hvem han var, men kjente han ikke noe særlig. Vi ble stående og snakke. Jeg ble ganske raskt betatt og han spurte flere ganger om å få telefonnummeret mitt, men det fikk han ikke. Forstår ikke hvorfor. Da venninna mi ville videre sa jeg hvor vi skulle og gikk. Etter en stund kom han og lette etter meg og fra da av ble det mye kyssing:) I og med at han studerte i en annen by enn jeg bodde i ble starten ganske vanskelig. Helgen ettr vi møttes dro vi på date en hel helg til noen venner av meg. Det ble vellykket og etter det ble vi kjærester:)

Han pendlet til meg hver helg og hve mulighet han hadde, vi ble forlovet desember 2004, ble gravid i januar 2005 etter å bare ha vært sammen et år, flyttet sammen når jeg var 5 måneder på vei. Vi fikk vår eldste sønn i oktober 2005, kjøpte vårt andre hus i mars 2007, giftet oss i august 2007, fikk minstejenta oktober 2008 og nå venter vi en liten i januar:) Føler vi har gjort veldig mye på 6.5 år:)

Back
Topp