Hvordan jeg føler meg i dag

Den kommer nok snart skal du se :) i alle værste fall kommer h*n om to uker, i beste fall popper den ut i dag <3

Uff.. Lykke til ;) håper det er over snart. fatter ikke hvorfor folk maser sånn. flertallet går jo til termin og over. husker ikke folk det fra da dem fikk barn ? :P

Uff.. Lykke til ;) håper det er over snart. fatter ikke hvorfor folk maser sånn. flertallet går jo til termin og over. husker ikke folk det fra da dem fikk barn ? :P
Sikkert 7 forskjellige som ringer hver dag :-P men , det er jo bare koselig at de bryr seg men jeg gir jo beskjed om det skjer noe :)

Lykkelig gravid ❤️

Jeg vet, er det ikke irriterende! Jeg super eksploderte på søndag, så jeg måtte lufte meg litt for så og si unnskyld etterpå.
Ingen venter vel mer enn oss, og folk vil jo få beskjed!

Jeg vet, er det ikke irriterende! Jeg super eksploderte på søndag, så jeg måtte lufte meg litt for så og si unnskyld etterpå.
Ingen venter vel mer enn oss, og folk vil jo få beskjed!
Kunne ikke sagt det bedre selv, sykt irriterende :P

Lykkelig gravid ❤️

Her vet de at det ikke er noe poeng i å mase, tror det er derfor jeg ikke får spørsmål også. Bare fåtallet har fått selve termindatoen, de andre vet bare jul/nyttår, men det blir nok fristende å mase utover desember tenker jeg. De som maser får vite sist, oppnår ingen ting ved å mase på meg iallefall :p

Fantastisk bilde, føler meg litt sånn jeg også ;)

Men heldigvis ikke så mange som maser/spør her. Annet enn at når jeg ikke har oppdatert Facebook på en stund, da er det et par stykker som typisk sender meg "du har vel ikke født enda?"-meldinger. :P

Haha, passet godt! Hadde iallefall en slik dag i går, litt bedre i dag. :P Heldigvis ikke mange som maser her, virker som mange tror at det er normalt å føde helt på termindato. :P Da de teller ned dager til den datoen. :P haha

Hehe, håper det skjer noe snart :D

Back
Topp