Hvordan jeg(du) har det

Fruen<3

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Sulten!
Hele tiden sulten, men kan ikke spise for mye, for da blir en kvalm og får vondt i magen.
Har måtte starte å bruke sminke igjen, da hormonene i kroppen har funnet ut å sende meg tilbake til puberteten.
Et stk pizzatryne takk!

Men, dette er jo bagateller. Dette er små plager som kan fikses. Dette er midlertidig.
Det er jo verdt det når jeg kommer til målstreken.
Men! jeg kunne gjerne vært foruten kvisene.

Så hvordan har du det?
Noen små/store frustrasjoner du kjenner på?

Få et lite utløp her ;)

Eneste jeg er frustrert over er luftplager.. Har så sinnsykt med luft i magen! Jeg har aldri opplevd lignende.

Kvisetryne, fjertemaskin, men i overraskande god form! I forrige svangerskap gjekk eg nok og "kjente etter" mye meir enn eg gjer no som eg har ei lita ei å ta meg av.. MEN er fortsatt trøtt, då.. Og det veit eg at ikkje gir seg dei neste par åra! ;)

Og så har eg nettopp tatt influensavaksinen, og det er jo som ein fest på legekontoret eg hører til! :D

Formen er fin, men er blitt veldig bekymret for et stadig mindre samarbeidsvillig bekken :(

Fin form men sulten heeele tiden. Har vært sulten i snart 10 uker føler jeg. :p

Er veldig forkjølet akkurat nå, nesa er sår, rød og gjerne tett. Jeg kunne gjerne sovet litt mer, så jeg slipper å legge meg samtidig som jentungen rundt kl 20 ... om det blir bedre etterpå? Vi får se. :P
Kunne også gjerne vært uten denne forstoppelsen, da det plager meg veldig. Ellers går det for tiden greit. :)

Jeg å er sulten ! Og så er det å finne den balansen... Spiser jeg for lite blir jeg kvalm, spiser jeg for mye blir jeg kvalm... :p

Og har havna i puberteten jeg også igjen :p Kviser både her og der..

Har de siste dagene vært plaget med hodepine :( Det sitter vanligvis langt inne for meg å ta smertestillinde, da må jeg virkelig ha vondt, og enda lenger inne sitter det nå som gravid.. Vet jo at det ikke er farlig med en paracet eller to, men likevel.. Og jeg er ekstreemt trøtt ! Kan ikke huske sist jeg sov godt en hel natt.. Men alt i alt, det er såå verdt det ❤️

Kvisetryne, fjertemaskin, men i overraskande god form! I forrige svangerskap gjekk eg nok og "kjente etter" mye meir enn eg gjer no som eg har ei lita ei å ta meg av.. MEN er fortsatt trøtt, då.. Og det veit eg at ikkje gir seg dei neste par åra! ;)

Og så har eg nettopp tatt influensavaksinen, og det er jo som ein fest på legekontoret eg hører til! :D
Kjenner meg igjen i kvisetryne og fjertemaskin :p hahaha

Eg har så masse kviser at jenta mi på 3 år spurte hvorfor eg hadde vannkopper:p så var eg på polet og kjøpte ei vin flaske i ein gave. Da hadde eg ikkje Sminka meg. Blei spørt om legg :p hahah ser verre ut en eg gjor i puberteten.. Håper det stopper snart.

Jeg har de siste to ukene vært plaget med, at jeg blir utrolig svimmel! Hjelper ikke å legge seg ned eller drikke vann.. Har ikke hatt noen plager før dette! Har vært fullt kjør på jobben om dagen, og jeg merker jeg begynner å bli litt sliten Utrolig kjedelig!

Haha godt vi alle sliter!
Sovende tørst pizzatryne her...!

Jeg har de siste to ukene vært plaget med, at jeg blir utrolig svimmel! Hjelper ikke å legge seg ned eller drikke vann.. Har ikke hatt noen plager før dette! Har vært fullt kjør på jobben om dagen, og jeg merker jeg begynner å bli litt sliten Utrolig kjedelig!
Slik hadde eg det i forrige svangerskap... Var noko så enkelt som blodtrykksfall hos meg i alle fall! Fekk ei veke på sjukehus også, etter at eg besvimte mens eg kjørte bil.. Gjekk heilt fint med både meg og bil og alt, men dei ville berre sjekke ut andre ting. :) så pass på! Er du svimmel - ikkje kjør bil! Evt stopp bilen når du kjenner det kjem..

Sulten er en god beskrivelse på ting. Spiser hele tiden, og våkner opp sulten på natta. I tillegg må jeg på do hele tiden...

Aldri hatt så styggt og slitt/ pistrete hår som nå! Føler meg som huldra på huet! Ellers mye hodepine og sover dårlig pga at jeg våkner av smerter i bekkenet når jeg skal snu meg.. føler jeg spiser og spiser og legger på meg altfor mye!.. sann, skikkelig syteinnlegg :p

Enda trøtt. Sover dårlig. Rygg, nakke og et snikende bekken som begynner å plage. Synes dette er i tidligste laget. :( huden er ok, ikke værre enn før.

Litt rart å si det, men det hjelper å ha et lite klageinnlegg her, men det hjelper og å se at andre er i samme situasjon :P
Føler seg litt mer normal da.

Har en ny ting å komme med. Ser at noen skriver de har blitt en fjertemaskin, her i gården går luften oppover :P

Back
Topp